صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow به احمدی نژاد گفتم می‌خوای موهامو بزنم
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 30 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس پویا امینی و همسر و پسرش
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ بازی علی کریمی در جمع کودکان بی سرپرست
پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۲:۴۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      گريه در آغوش احمدي نژاد
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس جالب هومن حاج عبداللهی و رامبد جوان در خندوانه
دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      فرهاد
سه‌شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰ بعدازظهر
  [جزئیات]...      

به احمدی نژاد گفتم می‌خوای موهامو بزنم

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

به گزارش مشرق،مهدی کلهر، مشاور سابق رییس جمهور در گفتگوی اخیرش با ویژه نامه خاتون روزنامه ایران نکات قابل تاملی را مطرح کرده است که با وجود جنجال‌های فراوان، رسانه‌ای نشد. در ادامه «۲۴» گزیده‌ای از حرف‌های کلهر در این ویژه نامه جنجالی را منعکس می‌کند:

- من یک مساله را گفتم، مرا مسخره کردند، گفتم چرا فکر می‌کنید اگر زن سوار دوچرخه شود، حرام است؟ در صورتی که همین الان ترک موتور می‌نشیند و زنان ما الاغ سوار می‌شوند و هیچ اشکالی ندارد. من این موضوع را در مورد ترافیک گفتم. گفتم اگر همه کارمندان شما سوار اتوبوس شوند باز هم ترافیک از بین نمی‌رود. امروزه خانم‌ها مجبورند ماشین داشته باشند. چرا شما مثل چین یک سه‌چرخه زنبیل دار درست نمی‌کنید که خانم خریدش را با سه چرخه انجام دهد. چرا با موتور به محل کار نرود؟

- ما چرا به عنوان رسانه نباید این ها را به مراجع دین بگوییم؟ بالاخره فقه شیعه زنده‌ترین فقه و بلندگو در این جهان است. ما دین مرده نداریم، اشکال کار اینجاست که ما مسائل روز را ببریم پیش اهل فقه و جواب روز بگیریم...به نظر من دوچرخه‌سواری و موتورسواری را باید باب کنیم و این باید از قبح به حسن تبدیل شود. و از وسیله صرفا تفریحی و شاید تبرج به وسیله کار و تلاش تبدیل شود.

- ما می‌توانیم الگوها را بیاوریم و به فقها احترام بگذاریم و نظرشان را بپرسیم و کارخانه‌های ما دوچرخه های مناسب بسازند.

-من بابت کاری که در سال ۸۴ کردم، یک ریال هم دریافت نکردم. کسی که بخواهد بداند، خواهد فهیمد. شبی که قرار بود من بروم برای مناظره، قرار بود آقای قاسم‌زاده داماد آقای موسوی اردبیلی بیاید که بعد از نیم ساعت ایشان گفتند نمی‌آید. بعد قرار شد آقای حجت بیاید ایشان هم سرباز زدند و بنا شد آقای نوبخت بیاید. من گفتم ایشان اقتصادی است آقای نوبخت گفت که من درس فرهنگی در انگلیس گذرانده‌ام. من هم گفتم از کسی کنکور که نمی‌خواهم بگیرم. بعد از یک وقفه‌ای کفتند آقای مرعشی می‌آیند. توصیه آقای شمقدری این بود که من نروم چون ایشان را قوی‌تر می دانستند. من گفتم حتی اگر خود حاج‌آقای هاشمی هم بیاید من می‌روم.

- به ستاد تلفن زدم و گفتم: سلمانی نزدیک خانه ما تا ساعت ۹.۳۰ شب باز است و چون من به خاطر دفاع از شما می‌روم اگر فکر می‌کنید که موهای من باعث می‌شود رای‌دهندگان شما کم شود و کسانی که شما را می‌شناسند با این شکل و شمایل من دچار گرفتاری ذهنی شوند، موهایم را کوتاه کنم؟ ایشان با تندی به من گفتند: نخیر چه لزومی دارد این کار را بکنید.

- آن شب من آن کت را هم نمی‌خواستم بپوشم. یک پیراهن آستین کوتاه و یک شلوار تنم بود. آن شب همسر قبلی من گفت این طوری جلوی مردم بد است. حداقل یک کت تنت بکن که بی احترامی نباشد.

- بنده از سال ۸۴ کنار آقای احمدی نژاد بودم تغییر جهتی را در ایشان مشاهده نمی‌کنم. آقای احمدی نژاد از سال ۸۴ به بعد پخته تر شده‌اند.

به گزارش «۲۴»، کلهر در پاسخ به این سوال که «با این دید که شما از آقای احمدی‌نژاد ترسیم کردید، چه شد که کسی مثل آقای صفار وزیر فرهنگ شد؟» می‌گوید: ببینید فرق می‌کند. یک وزیر قطعا انتخاب یک رییس جمهور نیست. وقتی شما مجلسی می‌روید که سه وزیر شما را رد می‌کند، نمی‌توانید بگویید این وزیری است که رییس جمهور می‌خواست. دیدگاه فرهنگی آقای احمدی‌نژاد رشد کرده، همانطور که دیدگاه سیاسی‌شان رشد کرده است. من یادم هست در تلویزیون در شب آخر ایشان گفت: من با لباس مردم کاری ندارم. مساله مردم لباس نیست.

- ما حدود ۳۰۰سال است مورد تهاجم فرهنگی هستیم و بعد از انقلاب چندین برابر شده و قطعا بدحجابی عارضه‌ای از بیماری های فرهنگی از پروژه تهاجم فرهنگی است. این را همه می‌دانند ولی می‌خواهند از نسیان ۶ساله گروهی مقدس‌مآب سوء استفاده کنند. بشر همیشه ضربات تاریخی خود را از نسیان خورده است. حضرت علی(ع) نمی‌فرمایند من مانتو را این طوری می‌کنم و...می‌فرمایند پول بیت المال را از کابین زنان شما در می آورم. یعنی معلوم می‌شود یک نسبتی وجود دارد نه این که بی‌حجابی چیز خوبی است ولی دلیل اینکه دختری لجبازی می‌کند و بد می‌پوشد به بد عمل کردن مدیران در یک دوره ۳۰ ساله مربوط است.

- ناصرالدین شاه شبها به مجالس عیاشی در اروپا می‌رفت. می‌دید آنجا لباس مردها مشکی است. کلاه سیلندری مردها مشکی است و زنها هم با لباس مشکی می‌آیند. این به نظرش آمد که یک نوع سنگینی و وقار دارد وگرنه اصلام به صراحت از حضرت رسول(ص) داریم که لباس تیره پوشیدن مکروه است. این رنک مشکی متکبرانه را ناصرالدین شاه آورد. خدا لعنتش کند. همین جور آتش به قبرش ببارد.

- ناصرالدین شاه حجاب را برنداشت، ولی چادر مشکی را توصیه کرد.

- از لحاظ فلسفه حجاب که در قرآن آمده زن خودش را در مقابل تیر نگاه مردان هیز قرار ندهد، قطعا چادر مشکی بدترین پوشش است چون چهره زن را قاب می‌کند یعنی نگاه را به چهره زن متمرکز می‌کند

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب