صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow بلوتوث سیاه از صحنه آزار واذیت من
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 7 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس حمید لولایی و همسر و دخترش
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی کاملا متفاوت از محمود معصومی گوینده اخبار ورزشی شبکه سه سیما
دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳ بعدازظهر
  [جزئیات]...      بازیگر معروف در میدان هفت تیر بساط سیگارفروشی دارد
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      گلشیفته‌فراهانی باکت‌وشلواروپاپیون در مجله‌فشن‌ووگ+عکس
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های مهدی سلطانی سروستانی - اردلان تمجید سریال مادرانه
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

بلوتوث سیاه از صحنه آزار واذیت من

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

اعتراف باندعامل خودكشي دختر و پسر جوان
5 عضو يك باند كه 2 سال پيش با حبس دختر و پسري جوان در خانه‌اي در شهريار آن دو را مورد آزار و اذيت قرار داده و با پخش فيلم غيراخلاقي، وادار به خودكشي كرده بودند، به جرايم خود اعتراف كردند.

به گزارش «جام‌جم»، روز 15 اسفند 87 مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان شهريار تماس گرفت و از كشف اجساد يك دختر و يك پسر جوان در باغي متروكه خبر داد.

در پي اين تماس، كارآگاهان جنايي با اعزام به محل حادثه ـ كه باغي متروكه در روستاي رضي‌آباد بالا بود ـ با اجساد دختر و پسر جواني مواجه شدند كه 2 سرنگ نيز كنار آنها ديده مي‌شد. با هماهنگي قضايي، اجساد به پزشكي قانوني منتقل شد و كارشناسان پزشكي قانوني نظر دادند دختر و پسر جوان پس از تزريق مواد مخدر جان باخته‌اند. در حالي كه پليس در جستجوي خانواده جوانان بود، 2 مرد با حضور در پليس آگاهي شهرستان شهريار، از گم شدن فرزندانشان خبر دادند.

در تحقيق از آنها مشخص شد، پسر و دختر گمشده به هم علاقه‌مند بوده‌اند و مي‌خواستند با يكديگر ازدواج كنند ولي از يك هفته پيش به طرز مرموزي ناپديد شده‌اند. ماموران كه احتمال مي‌دادند اجساد پيدا شده متعلق به 2 جوان گمشده است، از والدين آنها خواستند تا در پزشكي قانوني حضور يابند كه به اين ترتيب هويت اين دختر و پسر تاييد شد.

در ادامه تحقيق از والدين اين دو جوان معلوم شد دختر و پسر جوان معتاد نبوده و اختلافي با خانواده‌هايشان نداشته‌اند. در ادامه تجسس‌هاي پليسي، دختري جوان با حضور در اداره جنايي آگاهي شهريار، راز مرگ اين دو جوان را فاش كرد.

دختر جوان به پليس گفت: دختري كه مرده، دوست قديمي‌ام بود. او مي‌خواست با پسر مورد علاقه‌اش ازدواج كند اما يك هفته پيش وقتي به ديدنم آمد، خيلي نگران بود و مدام از خودكشي حرف مي‌زد.

وي اضافه كرد: وقتي علت را جويا شدم، گفت كه همراه پسر مورد علاقه‌اش به خانه يكي از دوستان او رفته كه در آنجا مرد صاحبخانه و 7 نفر از دوستانش وي را مورد آزار و اذيت قرار داده و از اين صحنه فيلمبرداري كرده‌اندكه اين فيلم در ميان جوانان محله بلوتوث شده است.

دختر جوان يادآور شد: در ادامه گفت‌وگو با دوستم متوجه شدم مردان آزارگر، پسرجوان را هم كتك زده و يكي از آنها او را هم مورد آزار و اذيت قرار داده و پس از فيلمبرداري آن را در ميان دوستانش پخش كرده است.

آن دو جوان بر سر همين موضوع خودكشي كرده‌اند. به اين ترتيب با تشكيل پرونده‌اي در شعبه سوم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار، جستجوهاي پليسي براي شناسايي عاملان فيلم سياه آغاز شد تا اين كه چند روز بعد يكي از دوستان پسر فوت شده، با حضور در مركز پليس شهريار اطلاعات جديدي را در اختيار پليس قرار داد.

مرد جوان به پليس گفت: در يكي از بوستان‌هاي شهر 3 جوان را ديدم كه بلوتوثي را به يكديگر نشان مي‌دادند كه با ديدن تصاوير، متوجه شدم دوستم و دختر مورد علاقه‌اش از سوي چند نفر مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند كه تصوير 2 نفر از مردان آزارگر را هم شناسايي كردم. با اطلاعاتي كه مرد جوان در اختيار پليس قرار داد، جستجوها براي دستگيري اعضاي اين باند ادامه يافت ولي ماموران موفق به دستگيري آنها نشدند تا اين كه بعد از 2 سال، خرداد سال گذشته 5 نفر در اين رابطه دستگير شدند.

متهمان در بازجويي‌هاي پليسي، آزار و اذيت دختر و پسر جوان و تهيه فيلم غيراخلاقي از آنها را انكار كردند.

متهمان پس از چند ماه سكوت، چند روز پيش راز اعمال شيطاني خود را فاش كردند. يكي از آنها به پليس گفت: شب حادثه مهمان خانه مردي به نام ابوذر بوديم كه يك دختر و پسر جوان به آنجا آمدند. ابوذر، مرد جوان را با زور به اتاق برد و با دستور وي، من و ديگر دوستانمان كه مهمان بوديم، دختر جوان را به اتاق ديگري برديم و پس از كتك زدن، او را مورد آزار و اذيت قرار داده و با فيلمبرداري از اين صحنه، اموال همراهش را نيز سرقت كرديم.

متهم يادآور شد: ابوذر نيز پس از آزار و اذيت پسر جوان، به ما ملحق شد. وي افزود: دختر و پسر جوان را كه بي‌هوش شده بودند، با دست و پاي بسته در اتاقي زنداني و روز بعد آنها را در حومه شهر رها كرديم و متواري شديم و براي اين كه دختر و پسر جوان از ما شكايت نكنند، فيلم تهيه شده از آنها را در ميان جوانان شهر بلوتوث كرديم. در پي اعترافات اين متهم، 4 همدست وي نيز به آزار و اذيت دختر جوان، سرقت اموال و تهيه فيلم غيراخلاقي و پخش آن در ميان جوانان اعتراف كردند. بازپرس پرونده، پس از اخذ آخرين دفاع از متهمان، پرونده را به دادگاه كيفري استان تهران ارسال كرد

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب