صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow در پی انتشار اسناد دکترای احمد توکلی/ 140 هزار سند را از روزنامه ایران بگیرید تا منتشر نکرده
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 18 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

اوبامای بی تربیت
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصویر شناسنامه رهبر معظم انقلاب
دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      نذر عاشورایی علیرضا حیدری از 13 سالگی تا کنون
پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصويري از فرزندان آيت الله خامنه اي
پنج‌شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      دیدار رئیس جمهور ترکیه و انجلینا جولی
شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۳۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

در پی انتشار اسناد دکترای احمد توکلی/ 140 هزار سند را از روزنامه ایران بگیرید تا منتشر نکرده

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 

به گزارش دولت ما عضو کمیسیون اصل ۹۰ با تاکید بر اینکه تهدید به انتشار سند علیه مقامات و مسوولان کشوری توسط روزنامه ایران را به اطلاع رییس قوه قضاییه رسانده و از ایشان درخواست برخورد جدی کرده است گفت: مسوولان ذی ربط وقتی با این تهدید برخورد نکردند باید امروز تبعات آن را هم بپذیرند.

سید فاضل موسوی نماینده زنجان و خدابنده، در گفتگو با خبرنگار فرارو ضمن بیان این مطلب، با اشاره به انتشار اسنادی از سوی سایت نزدیک به دولت علیه رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در کشورهای که مبنای حرکت مقامات و مسوولان، تصمیم گیران و تصمیم سازان قانون نیست و چارچوب‌ها و حد و مرز تعیین شده برای افراد شفاف نباشد به راحتی حقوق دیگران تضیع می‌شود و اتهام زنی، سند سازی و پرونده سازی‌ها سکه رایج می‌شود.

وی افزود: این رویکرد ناپسند وغیر قابل قبول هم هیچگاه از کشور ما دور نمانده است و سندی سازی‌ها و پرونده سازی‌ها ابزاری شده است که هر از گاهی در اختیار عده‌ای قرار می‌گیرد که تاب و توان شنیدن صدای مخالفان را ندارند و برای خاموش کردن منتقدان از آن استفاده می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه «امروز نیز شاهد هستیم جریانی برای ساکت کردن مخالفان و منتقدان خود دست به این ابزار برده است» گفت: هفته گذشته که «ایران» روزنامه دولت، منتقدان را تهدید کرد که ۱۴۰ هزار سند علیه ۳۱۴ مقالم و مسوول در اختیار دارد که در زمان مقتضی آن را منتشر می‌کند، در جلسه‌ای با رییس محترم قوه قضاییه، در این باره حدود یک ساعت گفتگو کردم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: در آن جلسه خدمت جناب آیت الله آملی لاریجانی این موضوع را عرض کردم که روزنامه ایران این جسارت را کرده است که چنین تهدیدی را علنی کند که اولا آن‌ها حق نداشتند فضای عمومی جامعه را با این تهدیدات ملتهب کنند ثانیا باید فورا مسوولان روزنامه و جریان منتسب به آن احضار شوند تا در صورتی که چنین اسنادی در اختیار دارند پیش از انتشار و بهره برداری‌های سیاسی و جناحی از آن‌ها اخذ شود.

وی افزود: در آن
خوب در کوتاه مدت توانستند در این زمینه موفق شوند و نگاه افکار عمومی را از اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی دور کنند با فساد‌های مالی دیگر که شنیده می‌شود بزرگ‌تر از اختلاس فعلی است چه می‌کنند.
جلسه خدمت ریاست محترم قوه قضاییه عرض کردم «حضرت آیت الله جلوی انتشار اسنادی که روزنامه ایران تهدید به انتشار آن کرده است را بگیرید که ولله مملکت به هم می‌ریزد و آثار و تبعات بدی بجا خواهد گذاشت» که ایشان آن روز اعلام کردند که آن‌ها جرات نمی‌کنند سندی را منتشر کنند.

موسوی گفت: حال امروز آن‌ها جرات و جسارت کرده‌اند و یکی از اسنادی که در اختیار دارند را انتشار داده‌اند، پس اکنون قوه قضاییه پیش از آنکه رویه سندسازی و پرونده سازی‌های این جریان ادامه یابد وارد عمل شود و با سرمنشا آنکه به اطلاع آیت الله لاریجانی رساندم برخورد کند.

نماینده زنجان و خدابنده در ادامه گفت: همه ما غیر معصومیم و عاری از خطا و گناه هم نیستیم. اصلا املا ننوشته است که غلط ندارد. کسی که قدم به عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی می‌گذارد حتما خطا و گناهی هم خواهد داشت منتها مهم آن است که اگر خطا و گناهی هم کرد از تکرار آن بپرهیزد و درصدد اصلاح آن برآید نه آنکه بر تکرارش اصرار ورزد.

وی افزود: در مقابل هم دیگران با دیدن عدم تکرار اشتباه از سوی فرد خاطی تلاش کنند آن خطا و گناه را به فراموشی بسپارند نه آنکه آن را به حافظه بسپارند و اسنادش را در صندوقچه‌ای حفظ کنند تا روزی به منظور دستیابی به اهداف شوم خودعلیه فرد خاطی مورد بهره برداری قرار گیرد.

موسوی تصریح کرد: مگر در مملکت اسلامی زندگی نمی‌کنیم، مگر احکام شریعت در این کشورساری و جاری نیست که به سادگی علیه افراد سند سازی و پرونده سازی می‌شود و آبروی افراد به دیناری فروخته می‌شود تا در مسیر اهداف سیاسی و جناحی مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف جریاناتی که اقدام به سند علیه منتقدان خود می‌کنند گفت: بخشی از این سند سازی‌ها بی‌تردید به دلیل نزدیک شدن به فضای انتخابات است تا جریانی که اتهامات سنگینی را متوجه خود می‌بیند توپ را به زمین مقابل بیاندازد تا شاید برای مدتی هر چند کوتاه نفسی تازه کند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: از جمله دلایل سندسازی و پرونده سازی‌ها علیه منتقدان دولت به منظور انحراف افکار عمومی از اختلاس بزرگ است و قصد و نیت آن است تا نگاه‌ها را با این اسناد از واقعیت‌های موجود دور کند.

موسوی گفت: خوب در کوتاه مدت توانستند در این زمینه موفق شوند و نگاه افکار عمومی را از اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی دور کنند با فساد‌های مالی دیگر که شنیده می‌شود بزرگ‌تر از اختلاس فعلی است چه می‌کنند

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب