صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow توهين همجنسبازان كشور آذربايجان به مقدسات
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 23 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

بهنام بانی ، حامد برادران و لیندا کیانی در جام جهانی 2018 روسیه
جمعه ۰۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از مار بازی لادن طباطبایی
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      کاپشن پاره دکتر احمدی نژاد
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس حمید لولایی و همسر و دخترش
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های متفاوت ليلا حاتمي با لباس عربي در جشنواره مراكش
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      

توهين همجنسبازان كشور آذربايجان به مقدسات

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 

واکنش گسترده مردم و مراجع عظام تقلید در ایران نسبت به برگزاری جشنواره موسوم به «یورو ویژن» و رژه همجنسبازان در جمهوری آذربایجان سبب شد تا مسئولان این کشور دست به تلافی علیه ایران بزنند؛ البته با اقدامی سفارشی که حتی با واکنش خشمگینانه مردم این کشور روبرو شده است.

به گزارش رجانیوز، چند روز پیش مسئولان دولت الهام علي‌اف که رابطه بسیار دوستانه‌ای با مقامات رژیم صهیونیستی دارد، جمعی از حامیان خود و همجنسگرایان این کشور را که حدود 20 نفر بودند در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو ساماندهی کرد تا ضمن برپایی تجمع، نسبت به آنچه «دخالت ایران در امور داخلی جمهوری آذربایجان» نامیدند، اعتراض کنند.

در تجمع همجنسبازان باکو، این افراد ضمن حمایت از اقدامات الهام علی‌اف از تظاهرات مردم تبریز علیه اقدام ضد دینی دولت باکو انتقاد کردند. همجنسبازان معترض در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، با سردادن شعارهای اهانت آمیز علیه مراجع عظام شیعه از جمله حضرت آیت‌الله سبحانی، حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی و حضرت آیت‌الله سیستانی، بصورتی سفارشی اقدام به گستاخی و هتک حرمت نسبت به رهبر معظم انقلاب کردند.

همجنسبازان باکو، خواستار بی تفاوتی مراجع شیعه و مردم تبریز نسبت به امورات دینی شیعیان مظلوم جمهوری آذربایجان شده و آنرا دخالت در امور داخلی جمهوری آذربایجان عنوان کردند. این اقدام البته با بي‌توجهي و بي‌اعتنايي و در بسياري از موارد، واكنش منفي شهروندان باكو كه بيشتر آنها از شيعيان مظلوم و محبين اهل بيت عليهم‌السلام هستند، مواجه شد.

چهره شاخص همجنس‌بازان تجمع کننده در مقابل سفارت ایران در باکو، که همواره در همایش‌های صهیونیستی در اسرائیل شرکت می‌کند و مورد حمایت صهیونیست‌هاست، در همایش همجنسبازان حامی الهام علی‌اف در مقابل سفارات ایران در باکو گفت: «همجنسبازی یکی از نشانه‌های تمدن معاصر است. قبل از فروپاشی شوروی همجنسبازی در این شهر (باکو) ممنوع بود و همجنسبازان مجازات می‌شدند اما با فروپاشی شوروی ما به آزادی رسیدیم و آزادی همجنسبازی یکی از مهم‌ترین نشانه‌های آزادی در جمهوری آذربایجان است که دولت الهام علی‌اف از آن دفاع می‌کند.»

در همین راستا، هر چند سفیر جمهوری آذربایجان احضار شده و سفارت ایران در باکو هم در همین رابطه بیانیه شدیدالحنی صادر کرده بود و از سوی دیگر سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو برای انجام مشورت‌های لازم به تهران فراخوانده شده است، اما به نظر می رسد غرق شدن دستگاه ديپلماسي كشور در چنبره و تاروپود خودساخته‌ي ناشي از رعايت انواع و اقسام ملاحظات بي‌مورد، زمينه‌ساز بروز چنين جسارت‌هايي از سوي همسايه كوچك شمالي شده است.

بر همین مبنا جا دارد امت غيور ايران با هوشياري و وقت‌شناسي پاسخي ولايت‌مدارانه و در خور، به جسارت‌هاي نابخشودني که از سوی رژیم صهیونیستی و الهام علي‌يف طراحی و از سوی جيره‌خوران همجنسبازش اجرا می شود، بدهند.

گفتنی است در جمهوری آذربایجان به علت اختناق شدید هرگونه تظاهرات اعتراضی حتی بر علیه دولت ارمنستان که از دشمنان اصلی این کشور است، ممنوع است و به علت هم‌پیمانی دولت آذربایجان با دولت‌های استکباری و اسرائیل، فقط تظاهرات بر ضد انقلاب اسلامی ایران آزاد است

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب