صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow هر چقدر اتهام‌زني و اهانت شجریان بیشتر می‌شود، راحت‌تر مجوز می‌گیرد!
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 21 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

گالری تصاویر عبدالرسول زرین، زبده ترین و بهترین تک تیرانداز ایران و جهان
یك‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ وقتی مردم حمله می کنن که احمدی نژاد رو تکه پاره کنن!!
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اصغر فرهادی , لیلا حاتمی و پیمان معادی در مراسم جوایز اسپریت
پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      غذای‌ 14 سال پیشِ دایی و باقری /عکس
پنج‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصاویری از بخور بخور احمدی نژاد
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

هر چقدر اتهام‌زني و اهانت شجریان بیشتر می‌شود، راحت‌تر مجوز می‌گیرد!

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

سخنرانی علیه مسئولان ارشد يك كشور، توهین مستقیم به مقامات اجرایی، استفاده از الفاظ توهین آمیز علیه بنیانگذار سیستم حکومتی یک نظام سیاسی، حضور در تجمعات آشوبگرانه غیرقانونی و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه علیه منافع و امنیتی ملی اگر در هر نقطه‌ای از جهان اتفاق بیفتد، قطعا مجازات سنگینی برای فرد مجرم درنظر گرفته می‌شود.

به گزارش رجانيوز، اين در حالي است كه در ایران، نه تنها برخوردی با برخي از مصاديق اين اقدامات مجرمانه نمی‌شود بلکه آنان اجازه پیدا می‌کنند تا کنسرت موسیقی در داخل کشور برگزار و آلبوم موسیقی با مجوز وزارت ارشاد منتشر کنند و سود حاصل از فروش آن را به دلار تبدیل کنند.

سخنان و مواضع ضد انقلابی و ضد ملی محمدرضا شجریان در جریان حوادث پس از انتخابات در حمایت از مخالفان ایران و همنوایی با رسانه‌های خارجی نظیر بی‌بی‌سی فارسی و صدای امریکا تا حدی آشکار و پررنگ بود که حتی بسیاری از طرفداران وی را نیز به واکنش واداشت اما روز گذشته خبری در رسانه‌های منتشر شد که از اعطای مجوز به آلبوم جدید وی خبر می‌داد.

فعالیت در فضایی که به گفته خود شجریان آکنده از دیکتاتوری و خفقان است؛ تا جایی که او حتی صدا و سیما را هم دشمن مردم معرفی می‌کند، قرار است چه فایده‌ای برای مردم و کشورمان داشته باشد؟ شجریان در دو سال اخیر به طور مرتب با تلویزیون دولتی انگلیس و آمریکا مصاحبه داشته و در سخنان خود شدیدترین حملات و توهین‌ها را نسبت به برخی شخصیت‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی و حتی برخی از احکام شرعی داشته است.

شجریان حتی در مستندی که تلویزیون دولتی انگلیس درباره او ساخت و صادق صبا رئیس بخش فارسی بی‌بی‌سی شخصا به گفت‌وگو با او پرداخت، دست به تهدید مردم و نظام هم زد و از سرنگونی قریب‌الوقوع جمهوری اسلامی ایران خبر داد!

3219t5

او در این رپرتاژ سیاسی که تلاش داشت تا وجهه‌ی فرهنگی از بی‌بی‌سی به نمایش بگذارد، گفت که شعر معروف "شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار" را هم  برآمده از اندیشه سیاسی خود در مخالفت با انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 57 بوده که به مسئولان وقت نظام هشدار داده است!

البته هنوز به این سوال پاسخ داده نشده که کسی كه تلویزیون کشور خودش را متهم به دشمنی با مردم می‌کند و حاضر نیست صدایش از تلویزیون کشورش پخش شود، چطور می‌تواند با رسانه‌ی کشوری مصاحبه کند که دشمنی و سیاست‌ خصمانه دولت آن کشور با مردم ایران در طول سال‌های گذشته کاملا آشکار و روشن است.

اين در حالي است كه که آقاي شجريان حتی برای پخش دعای "ربنا" در ماه رمضان و هم‌زمان با زمان افطار هم شرط و شروط تعیین می‌کند و برای مردم و مسئولان خط و نشان می‌کشد؛ رویکردی که سال‌هاست از سوی شجریان در پیش گرفته شده و با انعطاف بی جای مسئولان، تبدیل به یک سنت سیئه هر ساله در آستانه ماه رمضان برای ایجاد تشویش ذهنی در میان مردم شده است؛ تا جایی که هر سال در روزهای پایانی ماه شعبان شاهد تیتر برخی روزنامه‌های خاص و جهت‌دار مبنی بر اینکه "شجریان امسال در تلویزیون هست یا نیست"، هستیم.

اعطای مجوز قانونی به انتشار یک آلبوم موسیقی و همچنین برگزاری رسمی کنسرت‌های موسیقی با حضور شجریان که به طور عمده دارای حواشی سیاسی است، اگر بیانگر وجود برخی رگه‌های فکری انحرافی در حمایت از براندازان و مخالفان فرهنگ اسلامی در ایران نباشد، قطعا نشانه کج‌سلیقگی مسئولان فرهنگی و همچنین ناکارآمد بودن سیستم فرهنگی و دستگاه عریض و طویلی به نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب