صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow خاتون به دو دلیل مجرم شد: مطلبی که هابیل چاپ کرد و عکسی که فارس زد
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 14 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

فرهاد
سه‌شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عكس هاي جديدي از شادمهر عقيلي و سگش و همسرش
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۰ بعدازظهر
  [جزئیات]...      یکتا ناصر و مردگان بی کفن
دوشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از محسن یگانه در کنار محمود احمدی نژاد
پنج‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس : سیدحسن نصرالله درمنزل احمدی نژاد
دوشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

خاتون به دو دلیل مجرم شد: مطلبی که هابیل چاپ کرد و عکسی که فارس زد

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

به گزارش کیان پرس علی‌اکبر جوانفکر مشاور رئیس‌جمهور و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی یک روز پس از صدور حکم قضایی علیه وی در کنفرانسی خبری با بیان اینکه احترام ویژه‌ای برای دستگاه قضا قائل است، تصریح کرد: به حکم صادره از سوی دادگاه درخصوص اینجانب از مجرای قانونی اعتراض خواهیم کرد.
علی‌اکبر جوانفکر، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه دستگاه قضایی متعلق به نظام بوده و حکم آن برای ما محترم است، در عین حال از حضور نداشتن برخی اعضای هیأت منصفه در جلسه دفاعیه‌اش انتقاد کرد و ادامه داد: آقای عسگراولادی به عنوان رئیس هیأت منصفه جلسه اول در دادگاه نبودند و در جلسه دوم حاضر شدند و در حالی که دفاعیات ما را نشنیده بود رأی به محکومیت ما داد. وی گفت: در حکم انشا شده به دلیل انتشار از جمله یک عکس و یک مطلب محکوم شده‌ایم که همین عکس یک سال قبل در خبرگزاری فارس و این مطلب هم عیناً سال گذشته در نشریه‌هابیل چاپ شده بود. وی تصریح کرد: البته من نمی‌گویم چرا با فارس و‌ هابیل برخورد نکردید اما سؤال می‌کنیم چرا باید برخورد با رسانه‌ها متفاوت و دوگانه باشد؟
جوانفکر در عین حال توضیح داد که ایرادات خود را نسبت به حکم صادره از طریق مراجع قانونی پیگیری و درخواست تجدیدنظر می‌دهد تا این حکم اصلاح گردد. سرپرست مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی هرگونه ارتباط مصاحبه‌اش با روزنامه اعتماد با صدور حکم دادگاه مطبوعات را رد کرد و گفت: مصاحبه من 10 روز قبل با این روزنامه انجام شده و تاریخ صدور حکم هم قبل از انتشار روزنامه بوده است.
برخی به دنبال حذف دیگران هستند
مدیرعامل ایرنا با بیان اینکه برخی به دنبال حذف دیگران از صحنه رقابت و جامعه هستند تأکید کرد: ما هرگز به دنبال حذف دیگران نبوده و نیستیم و معتقد به برخورد اصلاحی هستیم.
جوانفکر افزود: حتی اگر فردی اشتباهی داشته باشد معتقدیم باید بماند تا رفتارش اصلاح شود.
مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه همه نهادهای جامعه باید قانون را رعایت کنند، ادامه داد: قوه قضائیه هم باید براساس قانون رفتار کند و همه باید این مطالبه را داشته باشند. وی با بیان اینکه در انتقادهایم هرگز توهین نکرده‌ام یادآور شد: باید همدیگر را تحمل کنیم چرا که این مسئله یکی از معیارهای رشد یک ملت است.
مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری با انتقاد از کسانی که می‌گویند نگاه ما به خارج از کشور است، افزود: ما در این آب و خاک متولد شده‌ایم، ‌زندگی می‌کنیم و در آن هم خواهیم مرد. وی در پاسخ به سؤال دیگری با تأکید بر اینکه خط قرمز رئیس‌جمهوری اجرای درست قانون است، ادامه داد: آسیب زدن بی‌دلیل به دولت نادرست است؛ برای نمونه آقای ملک‌زاده که معاون وزیر امور خارجه بود تحت فشار قرار گرفت و استعفا کرد، بلافاصله بعد از استعفا هم بازداشت شد؛ در حالی که گفته نشد به چه اتهامی بازداشت شد و بعد از مدتی هم که از زندان انفرادی آزاد شد باز هم نگفتند چرا آزاد شد.
وی با بیان اینکه باید در چنین مواقعی اظهارنظر رسمی شده و اطلاع‌رسانی شود که چرا افراد دیگر همین طور بازداشت و در زندان انفرادی هستند، اظهار داشت: این موضوع جزئی از حقوق شهروندی مردم است. جوانفکر با تأکید بر اینکه بیان این مطالبات به معنای ایجاد تنش نیست، اظهار داشت: این حق شهروندی مردم و چارچوب نظام است و ما معتقدیم برخی رفتارها نسبتی با نظام و انقلاب ندارد. جوانفکر با تأکید بر اینکه از اساس نظام و حیثیت آن دفاع می‌کنیم، افزود: هر اقدامی که چهره نظام را در داخل و خارج مشوه کند محکوم است. سرپرست مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی خاطرنشان کرد: نظام ما نظام با حیثیتی است و همه دنیا نگاهشان به سمت کشور ما است، از این رو مطالبه از دستگاه قضا برأی تبعیت از قانون، موضوع بدی نیست. جوانفکر اظهار داشت: آقای دادستان از دوستان ماست، ایشان از همکارانم در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس بود اما ما اکنون به عنوان رفیق از ایشان تقاضایی نکرده‌ایم.
همه باید متعهد به دفاع از نظام باشیم
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه مهم و اساسی خود انقلاب و حفظ آن است که باید بماند، تصریح کرد: آدم‌ها مهم نیستند و نباید منافع نظام را به منافع خودمان گره بزنیم و تا حرفی به ما می‌زنند بگوییم نظام آسیب دیده است چرا باید خودمان را به نظام متصل کنیم ؟ این گونه مسائل ربطی به نظام ندارد.
جریان انحرافی وجود ندارد
مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگاری که طیف حامیان رئیس‌جمهور را جریان انحرافی می‌خواند با تأکید بر اینکه اطلاق جریان به این افراد درست نیست و با طرح این پرسش که چه کسانی در هفت ماه اخیر با طرح جریان انحرافی به دولت حمله کرده‌اند، گفت: جریان انحرافی وجود خارجی ندارد و این تنها یک داستانی است که از سوی برخی مطرح شده است؛ چرا که جریان انحرافی هیچ معنایی ندارد و تنها حرف غلطی است که مدام تکرار می‌کنند. وی افزود: دولت احمدی‌نژاد پای اصول انقلاب ایستاده است، بر این اساس افراد حاضر در دولت و اطرافیان رئیس‌جمهور همواره آمادگی خود را اعلام کرده‌اند تا املاک و دارایی‌های آنها بررسی و به مردم گزارش شود. ما چیز پنهانی از مردم نداریم، میزان دارایی و املاک دیگران که به ما تهمت می‌زنند نیز باید به مردم ارائه شود.
جنبش وال استریت متأثر از روشنگری‌های احمدی‌نژاد است
مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری پیش از سؤال خبرنگاران نیز طی سخنانی تصریح کرد: اگر امروز جنبش وال‌استریت یقه دولتمردان امریکایی را گرفته است، به طور قطع متأثر از همان روشنگری‌های دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در سفرهای نیویورک و گفت‌وگو با خبرنگاران امریکایی است.
علی‌اکبر جوانفکر با اشاره به حضور تأثیرگذار رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی و مصاحبه با رسانه‌های امریکایی گفت: رئیس‌جمهور از تریبون‌های آنها نظام سرمایه‌داری غرب و امریکا را به چالش کشید و آنها را در شرایط سختی قرار داد.
وی محبوبیت گسترده رئیس‌جمهور در بین ملت‌های دنیا و مسلمانان را نتیجه پیگیری گفتمان انقلاب اسلامی، تأکید بر ارزش‌ها و ایستادگی در مقابل دشمنان در فضای خفقان ایجاد شده توسط نظام سلطه دانست. مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری همچنین تحولات شمال آفریقا و خاورمیانه را متأثر از روشنگری‌هایی رئیس‌جمهور در قبال نظام سلطه داشته است. وی افزود: در حال حاضر، دشمنان در وضعیت شکننده‌ای قرار دارند و قدرت ایران که متأثر از افکار انقلابی و ارزشی است، افزایش یافته است.
جوانفکر در بخشی از سخنان خود در ابتدای کنفراس خبری به بازخوانی تحولات سیاسی کشور در آستانه نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1384 پرداخت و گفت: آمدن دکتر احمدی‌نژاد از متن و طبقه فرودست جامعه به شهرداری تهران و ریاست جمهوری، مشقات و تبعاتی در پی داشت و ایشان از تبعات آن مطلع بود. وی با اشاره به تلاش‌های گروه‌ها و جریانات سیاسی برأی ممانعت از ورود احمدی‌نژاد به صحنه انتخابات و با بیان اینکه احمدی‌نژاد تا لحظه آخر برای ورود به صحنه اعلام آمادگی نکرد، افزود: کارنامه موفق آقای احمدی‌نژاد باعث شد مردم در انتخابات سوم تیر 84 سکان مدیریت اجرایی کشور را به وی بسپارند که این امر ضربه سنگینی به دشمنان بیرونی کشور وارد کرد. جوانفکر گفت: این انتخاب بسیاری از مناسبات سیاسی کشور را دستخوش آشفتگی و ناپایداری کرد با این حال از زمانی که آقای احمدی‌نژاد به این سمت برگزیده شد آستین همت را بالا زد و گفتمان انقلاب را پی‌جویی کرد.
سرپرست مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی افزود: رئیس‌جمهور یک به یک وعده‌های انتخاباتی را که به مردم داده بود دنبال کرد و سفرهای استانی را در دستور کار قرار داد که الآن دور چهارم آن در حال برگزاری است و برکات خوبی هم برای کشور داشته است. وی ادامه داد: احمدی‌نژاد به دنبال حفظ حضور مردم در صحنه است و سفرهای استانی برای به نمایش گذاشتن قدرت و اقتدار ملی انجام می‌شود

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب