صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow ماجرای هولناک تعرض 4 جوان به زني درملارد و حکم اعدام برای آنان
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 23 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

پاريس هيلتون هنرپيشه هاليوودي از گذشته تا امروز
پنج‌شنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس هاشمی رفسنجانی در حال اسب سواری
شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های لیندا کیانی و نرگس محمدی در جام جهانی برزیل
جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      صادقی هری پاتر می شود
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۲۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس گوگوش، خواننده و مجری شبکه من و تو قبل و بعد از آرایش
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

ماجرای هولناک تعرض 4 جوان به زني درملارد و حکم اعدام برای آنان

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

4 متهم پرونده تعرض به زني جوان درملارد به مرگ محكوم شدند.

به گزارش تهران امروز نيمه شب يكي از روزهاي مردادماه زني به پليس ملارد مراجعه كرده و با وضعي پريشان ادعا كرد كه مورد آزار قرار گرفته است. اين زن جوان به ماموران گفت: از خانه مادرم در مارليك شهريار خارج شدم تا به منزل خودمان بروم. دو جوان علاف كه در خيابان ايستاده بودند مزاحم من شدند. يكمرتبه ماشين پرايدي جلوي پايم توقف كرد براي اينكه از دست آن جوان‌ها خلاص شوم سوار آن شدم. ولي آن دو مزاحم نيز آمدند سوار شوند كه من به راننده گفتم ماشين را دربست مي‌خواهم. راننده هم در را بسته و راه افتاد. كمي جلوتر يكمرتبه راننده درها را قفل كرده و به سمت من حمله كرد و خواست به من تجاوز كند. با لگد به شيشه جلوي ماشين زده و آن‌را شكستم و از ماشين خارج شدم كه يكمرتبه همان دو پسري كه چند لحظه قبل مزاحم من شده بودند مقابل ماشين سبز شده و با چاقو مرا دوباره به ماشين برگردانده و بي‌توجه به التماس‌هاي من كه از آنها مي‌خواستم به شوهر و فرزندانم رحم كنند مرا مورد آزار قرار دادند.

آنها سپس مرد ديگري را نيز سوار ماشين كرده و مرا داخل يك كانكس در بيابان بردند. در آنجا اين 4 نفر و مسئول كانكس كه مردي افغان بود دوباره مرا مورد اذيت و آزار قرار داده و سپس طلا و جواهراتم را برداشته و فقط هزار و پانصد تومان پول به من دادند تا به خانه‌ام بروم. بعد هم مرا كنار جاده رها كرده و به سرعت از آنجا دور شدند.آنها حتي خسارت شيشه ماشين‌شان را كه شكسته بودم از من گرفتند. با اين شكايت ماموران با استفاده از حدس و گمان اين كانكس را كه متعلق به يك مبل‌سازي در بيابان‌هاي ملارد بود پيدا كرده و نگهبان افغان آن را دستگير كردند. اين مرد در حين بازجويي به اين ماجرا اقرار كرده و 4 همدست خود رالو داد.

متهمان پس از دستگيري به سرعت مورد بازجويي قرار گرفته و علاوه بر اقرار به اين جنايت جزئيات حادثه را نيز به طور كامل بيان كردند. تحقيقات پليسي نشان داد مادر يكي از متهمين طلاهاي متعلق به قرباني را به مبلغ 700هزار تومان به مالخري در شاه عبدالعظيم فروخته است. آنها اين سخنان را در جلسه بازجويي كه درشعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد نيز تكرار كرده و به اذيت و‌ آزار شاكي اقرار كردند. با توجه به حساسيت دستگاه قضايي روي پرونده‌هاي تجاوز به عنف اين افراد به سرعت در شعبه 76 دادگاه كيفري مورد محاكمه قرار گرفتند. متهمان در اين محاكمه كه به خاطر جلوگيري از جريحه‌دار شدن احساسات و عفت عمومي به طور غير علني برگزار شد اتهامات خود را رد كرده و مدعي شدند اين زن به خواست خود به رابطه با آنها تن داده است. آنها گفتند اين زن هيچ مقاومتي در مقابل آنها نكرده و حتي با آنها سيگار هم كشيده است. آنها اما سرقت جواهرات اين زن را گردن گرفتند.

اين ادعاهاي متهمان با گريه‌هاي شاكي همراه شده و وي 5 متهم حاضر در دادگاه را به بي‌غيرتي وبي وجداني متهم كرد. در پايان دادگاه، شعبه 76 دادگاه كيفري به رياست قاضي مدير خراساني تشكيل جلسه داده و پس از بررسي مجدد شواهد و قرائن هر 5 متهم دادگاه را مجرم شناخت. اين شعبه سه متهم رديف اول پرونده كه زن جوان را ربوده و او را در ماشين و كانكس مورد اذيت و آزار قرار داده بودند به اعدام، 15 سال حبس به خاطر آدم‌ربايي و 10 سال حبس و رد مال به خاطر سرقت مقرون به آزار محكوم كردند. متهم رديف چهارم هم كه در نيمه راه به متهمين پيوسته بود و آنها را به كانكس مرد افغان راهنمايي كرده بود به يكبار اعدام محكوم شد.

دادگاه متهم رديف پنجم را كه نگهبان افغان كانكس بود را به خاطر بي‌اطلاعي از ربايش زن جوان و اينكه زن جوان نيز مقاومتي در مقابل وي نكرده‌، از اتهام تجاوز به عنف تبرئه كرده ولي به جرم رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق و اخراج دائمي از ايران محكوم كرد

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب