صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow مرداد یا شهریور،كنسرت كلایدرمن در تهران
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 25 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

جیگر جونای نفیسه روشن رو دیدین؟
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      محمدرضا حیاتی و همسرش
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از بهاره رهنما و علیرضا خمسه
چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس یادگاری پرواز همای و شهاب حسینی
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های الناز حبیبی بازیگر نقش عالیه سریال دودکش
پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

مرداد یا شهریور،كنسرت كلایدرمن در تهران

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

 

ریچارد كلایدرمن موسیقیدان و نوازنده پیانو مشهور در آینده نزدیك به ایران سفر می‌كند.

به گزارش «بانی فیلم»، ریچارد كلایدرمن موسیقیدان معروف 58 ساله فرانسوی قرار است در مرداد یا شهریور ماه به ایران سفر كند و در صورت مجوزهای لازم، كنسرتی را در شهر تهران برگزار كند.  روز گذشته از گوشه و كنار شنیده شده كه رایزنی‌ها و موافقت‌های اولیه با سفر این موسیقیدان برجسته به ایران انجام شده و به احتمال قوی پس از پایان ماه مبارك رمضان، این سفر انجام خواهد شد. خبر سفر ریچارد كلایدرمن به كشورمان در حالی دیروز شنیده شد كه حدود دو سال پیش هم كریس دی برگ خواننده مشهور هم به ایران آمده بود.

اگر چه كریس دی برگ فعالیت‌اش در تهران تنها یك آهنگ مشترك با گروه آریان بود و كنسرتی را روی صحنه اجرا نكرد، اما در مورد سفر ریچارد كلایدرمن، قرار است كنسرت بزرگی را در تهران به صحنه ببرد.

ریچارد كلایدرمن متولد ۲۸ دسامبر سال ۱۹۵۳ در پاریس است. این نوازنده مشهور فرانسوی با نام اصلی Philippe Pagès تاكنون آلبوم‌های متعددی را روانه بازار كرده ‌است. این آلبوم‌ها شامل ساخته‌هایی از دو آهنگساز مشهور فرانسوی به نام‌های Paul de Senneville و Olivier Toussaint، باز نوازی آثار معروف موسیقی كلاسیك، تنظیم ِ سازی از آثار مشهور موسیقی مردمی و موسیقی ملل، و سرانجام تنظیم‌هایی از موسیقی سینماست. ریچارد كلایدرمن نواختن پیانو را از سن 5 سالگی نزد پدرش كه یك معلم پیانو بود آغاز كرد. گفته می‌شود كه وی قبل از ورود به مدرسه و پیش از خواندن و نوشتن زبان مادری، خط موسیقی را به خوبی می خواند. چند سال بعد، در رقابت‌های محلی پیانو ممتاز شد.

در سن 12 سالگی در كنسرواتوار پاریس در رشته نوازندگی پیانو پذیرفته شد و در 16 سالگی با رتبه اول فارغ التحصیل شد. یك سال بعد در حالی كه در كنسراتوار عالی پاریس دوره پیشرفته پیانیست كنسرت را ادامه می داد، به دلیل مشكلات زیادی كه سر راهش بود از جمله بیماری پدرش و مشكلات مالی حاصل از آن، دوره پیشرفته مذكور را نیمه تمام رها كرد و برای گذران زندگی روزها به عنوان كارمند در یك بانك، و شب‌ها در برخی گروه‌های آن زمان به عنوان آكومپانیست پیانو فعالیت می‌كرد. همان زمان برخی از خوانندگان مطرح دهه 70 همچون Michael Sardou ، Johny Hallyday و Thierry Le Luron را با پیانو همراهی كرد. به دنبال كسب موفقیت‌های بزرگ، كلایدرمن نام خانوادگی فرانسوی خود را برای پرهیز از بد تلفظ شدن در سایر زبان‌های دنیا به نام خانوادگی مادربزرگ اسكاندیناویایی خود به كلایدرمن تغییر داد و نام ریچارد را به عنوان تخلص هنری خود برگزید.

ریچارد كلایدرمن تا كنون بیش از ۱۲۰۰ ملودی ضبط كرده است و با فروش بیش از 80 میلیون نسخه، دارای 270 صفحه طلایی و 70 صفحه پلاتینیوم است. وی سبك رمانتیك نوینی را با تلفیق موسیقی كلاسیك و پاپ ساخته و استاندارد جدید از اجرای پیانو را كه برای اغلب علاقه مندان پیانو و حتی مبتدیان قابل اجراست ساخته است. بسیاری از جوانان علاقه مندی شان به پیانو و موسیقی كلاسیك را مدیون آشنایی با موسیقی وی می دانند. در حقیقت موسیقی كلایدرمن همانند پلی موسیقی پاپ را به موسیقی كلاسیك پیوند زده. گرایش و درك موسیقی كلاسیك به ویژه موسیقی سازی را برای مردم دنیا آسان تر كرده است. در كتاب ركوردهای جهانی گینس، از وی به عنوان «موفق‌ترین نوازنده پیانو در سراسر دنیا» نام برده شده‌است

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب