صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow نظرات جالب کاربران انگلیسی درباره موضع ایران در وب سایت اسکای نیوز
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 24 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس سلفی مهراوه شریفی نیا در اول صبح
شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اوبامای بی تربیت
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس زیر خاکی و دیده نشده ای از حسن روحانی
سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۴۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدی نژاد در سنگر
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس ایرج قادری هنرپیشه معروف قبل از انقلاب
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

نظرات جالب کاربران انگلیسی درباره موضع ایران در وب سایت اسکای نیوز

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

گروه بین الملل: هشدار مقامات ایرانی به مقامات انگلیسی درخصوص رفتار انسانی با معترضان، توجه رسانه‌ها و استقبال قابل توجه افکار عمومی غربی را به خود جلب کرده است.

اسکای نیوز در گزارشی نوشت: مقامات ایرانی هشدار صریحی را به دولت بریتانیا ابراز کرده‌اند. مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه از پلیس لندن خواسته تا در برابر تظاهرات‌کنندگان خویشتنداری کند.

مهمان‌پرست  دولت بریتانیا را دعوت کرده تا با "اغتشاشگران" باب گفتگو را باز کند و به خواسته‌های آنها به منظور آرام کردن اوضاع گوش کند. وی همچنین از سازمان‌‎های مستقل حقوق بشر خواسته است تا به بررسی مرگ مارک دوگان بپردازند که هفته گذشته توسط پلیس هدف گلوله قرار گرفت.

اسکای نیوز ادامه داد: حتی تهران ابراز اشتیاق کرده که نمایندگان خود را به انگلستان بفرستد و بدین ترتیب تفسیر خود را از وقایع صورت دهد. حسین ابراهیمی از اعضای کمیسیون سیاست خارجی مجلس ایران گفته: "مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای ارسال یک هیئت حقوق بشر به بریتانیا به منظور بررسی نقض حقوق بشر در  این کشور اعلام می‌‎دارد. ما از دولت بریتانیا و سفارت این رژیم در تهران می خواهیم تا بستر مناسب را برای حضور گزارشگران حقوق بشر ایران در بریتانیا فراهم آورند و از بهانه‌های غیر واقعی  خودداری کنند."

33658ef

در حالی که اسکای نیوز و دیگر رسانه‌های غربی تلاش کرده‌اند واکنش افکار عمومی و مخاطبان خود را به این اقدام ایران برانگیزند اما در اتفاقي جالب، واکنش‌های افکار عمومی اكثراً در حمایت از اقدام ایران بوده است.

كاربري با عنوان Dharte010 در ذيل خبر اسكاي نيوز عنوان كرده است: اگر بریتانیايی‌ها می‌توانند به کار مردم كشورهاي دیگر سرک بکشند، خوب ایرانی‌ها هم می‌توانند. می‌خواهم بدانم که آیا حالا رهبران جهان شجاعت دارند كه بگویند که "دیوید کامرون تمام مشروعیت خود را از دست داده است و باید قدرت را رها کند؟!''

Defiant1337نيز عنوان كرده است: ایرانی‌ها می‌دانند که چگونه مردم جهان سوم را کنترل کنند.

Digiman كاربر انگليسي عنوان كرده است: ایران؟ این کشوریه که مخالفينش را سنگسار مي‌كند!

Crimson Gold ديگر كاربر انگليسي نيز عنوان كرده است: خوب وقتی که دولتی مثل دولت كامرون داریم که در امور ملت‌های دیگر دخالت می‌کند، باید انتظار واكنش متقابل آن را هم داشت. من طرفدار ایران نیستم ولی رسانه و دولت ما از تبلیغات بر علیه کشوری مثل ایران همیشه استفاده کرده است.

‌كاربر ديگري با عنوان Johny نيز عنوان كرده كه: من از سخنان آقای مهمان پرست و عضو كميسيون سياست خارجي مجلس ايران استقبال می‌کنم. چون  این طوری حداقل می‌توانیم متوجه شویم که آیا مارک دوگان واقعاً توسط پلیس کشته شده است یا نه!

Vnews ديگر مخاطب اسكاي نيوز نيز تصريح كرده كه: احساس می‌کنم که باید این پیشنهاد را با آغوش باز بپذیریم.  مگر ما نبودیم که اول سنگ پرتاب کرده ایم؟!

SomeGuy نيز خاطرنشان كرده: بچه‌ها قبول کنید که خیلی خنده داره! این یک پیشنهاد جدی نیست. ایران فقط با این کار می‌خواد زبان به طعنه گویی باز کنه و حال بریتانیا رو بگیره. اینکه این طعنه و ریشخند در صحنه بین‌الملل نشون داده شده واقعاً خنده داره.

كاربر ديگري با نام Tweetybird تصريح كرد است: ایران حق داره از شورش‌های لندن استفاده  تبلیغاتی کنه. چرا؟ چون دیگه خسته شدم از این مطبوعات بریتانیا كه یکسره از کشورهای خارجی به عنوان تبلیغات استفاده می‌کنند و بعد هم با این تاکتیک، نفرت بیشتری نسبت به خارجی‌های بریتانیا  ایجاد می‌کنند. فقط ببینید اسکای داره چکار میکنه!

Dharte010 در نظر ديگري كه براي اسكاي نيوز گذاشته، تصريح كرده است: اینکه آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور منتخب ایرانه، یک حقیقت است. مطمئناً اونا انتخابات دارند و کاملا حق دارن در بریتانیا دخالت  داشته باشند. همانطور که بریتانیا سالهاست که دخالت‌های زیادی را در کشور آنها صورت داده است.


Fools for fools
كاربر انگليسي ديگري با آوردن اين جمله از خبر اسكاي نيوز كه "تهران ظاهراً مشتاق است تا نمایندگان خود را به انگلستان بفرستد و بدین ترتیب تفسیر خود را از وقایع صورت دهد" ادامه داده است: واقعاً نمیشه اونا رو محکوم کرد. تفسیرهای فاسد ما اینقدر سریع رنگ عوض می‌کند که هیچ وقت نمی دونند چطوری و کی متوقفش کنند. بی صبرانه منتظرم ببینم عکس العمل دنیا چه خواهد بود اگر حکومت ما و پلیس ما مجبور شوند از خشونت علیه شهروندان "یاغی" خودشان استفاده کنند

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب