صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow نماينده ابراهيم رييسى در ستاد مركزى نظارت بر انتخابات: نتیجه انتخابات را قبول داریم
 
به وب

عکس یادگاری گرفتن پوریا پورسرخ از علی کریمی
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      لبخند ملیح، نمکی و بامزه احمدی نژاد در کنفرانس خبری
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مریل استریپ در کنار اصغر فرهادی
پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ وقتی که احمدی نژاد قدش نمی رسه تا روبوسی کنه
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۳۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/بین احمدی‌نژاد و مشایی فاصله افتاد!
پنج‌شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

نماينده ابراهيم رييسى در ستاد مركزى نظارت بر انتخابات: نتیجه انتخابات را قبول داریم

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

به گزارش ايسنا، حسین طلا نماینده حجت الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از ستاد مركزى نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران در پاسخ به  سوال خبرنگارى مبنى بر اين که اگر کاندیدای مورد حمایت شما موفق به کسب آرای لازم نشود، آیا به قانون پایبند هستید یا خیر، گفت: موضوعی که اظهر من الشمس است این است که کاندیدای ما خودش سی و چند سال اجرای قانون را برعهده داشته و در عمل هم آن را نشان داده و همه ما هم خودمان را به اجرای قانون ملزم می‌دانیم.

نماينده ابراهيم رييسى در ستاد مركزى نظارت بر انتخابات با بيان اينكه کاندیدای ما خودش سی و چند سال اجرای قانون را برعهده داشته و در عمل هم آن را نشان داده است،تصريح كرد:نتیجه‌ای که دستگاه های حاکمیتی از انتخابات اعلام می‌کنند، را قبول خواهیم داشت.

وی افزود: آن چیزی که دستگاه های حاکمیتی از نتیجه انتخابات اعلام می‌کنند، ما هم آن را قبول خواهیم داشت اما معنای آن این نیست که اشکالاتی را که ما و همکارانمان می‌بینیم اعلام نکنیم و انتظار نداشته باشیم که پیگیری نشود ؛ امیدواریم اشکالاتی که اعلام می‌کنیم پیگیری شود.

نماینده حجت الاسلام رئیسی در شورای نگهبان اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری دستگاه‌های مربوطه اشکالاتی که مطرح می‌کنیم با دقت مورد بررسی گیرد تا مشکلی در روند انتخابات پیش نیاید.

طلا ضمن تشکر از مردم به خاطر حضورپرشور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: همه ما شاهد حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: به هر تقدیر ملت امروز اراده خودش را حاکم می‌کند و مقدرات خودش را برای 4 سال در حوزه اجرا می‌بندد؛ امیدواریم این مقدرات و آنچه تصمیم گرفته می شود و مردم انتخاب می‌کنند برای همه خیر باشد و موجب آبادانی، رشد و شکوفایی کشور شود.

نماینده حجت الاسلام رئیسی در شورای نگهبان تصریح کرد: اما براساس آنچه که لازم است از زحمات مجموعه هیئت مرکزی نظارت و شورای نگهبان به دلیل کار ارزنده ای که انجام می‌دهند تشکر کنیم.


وی حجم استقبال مردم در این دوره از انتخابات را فوق العاده بالا دانست و افزود: ازدحامی که در شعب اخذ رأی وجود دارند نشان دهنده این واقعیت است که مردم به آینده‌شان حساس هستند و انتظار این است که مجموعه اجرایی کشور تمهیدات لازم را برای آنها فراهم کند تا کمترین انتظار را برای انداختن رأیشان به صندوق بکشند و خیلی دچار مشکل و زحمت نشوند.

نماینده حجت الاسلام رئیسی در شورای نگهبان ادامه داد: موضوعاتی را به مجموعه نظارت بر انتخابات اعلام کردیم و امیدواریم که دوستان با تلاشی که دارند و آن را پیگیری می‌کنند بتوانیم پاسخ های مناسبی را هم دریافت کنیم.

طلا در ارزیابی اش نسبت به روند برگزاری انتخابات و احتمال اشکالاتی از سوی هیئت های نظارت گفت: طبق قانون نمایندگان کاندیداها می‌توانند در هیئت های اجرایی، شعب اخذ رأی و نیز در محل دستگاه‌های شمارش آرا حضور داشته باشند که درباره کاندیدای مورد حمایت ما دو بخش اول انجام شده اما خیلی جاها هم مشکلاتی را داشتیم بعضی ها علمی به قانون نداشتند که به همین خاطر مقداری دچار مشکل شد و بعضی تغییرات نرم افزاری در مجموعه وزارت کشور باعث شد که برای صدور کارتهای نمایندگان ما مشکلاتی ایجاد شود.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب