صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow سفیر آمریکا از پیروزی بزرگ ایرانیان گفت
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 19 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عكسي از شيلا خداداد و همسرش در برج ميلاد
یك‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      بدل محمدرضا گلزار در افغانستان پيدا شد
چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تام کروز و ستارگان مشهور هالیوودی و پسرشان
پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های سیبل کن، خواننده ترک از جوانی تا امروز
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      وقتی که احمدی نژاد یک نارنجی پوش بود
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۰۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

سفیر آمریکا از پیروزی بزرگ ایرانیان گفت

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

سفير پيشين آمريکا در سازمان ملل با اشاره به اين که برگزاري اجلاس غير متعهدها در تهران، پيروزي بزرگي براي ايران بود، تاکيد کرد تحريم ها هيچ تاثيري بر روي فعاليت هسته اي ايران نداشته است.

به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز،جان بولتون گفت: اجلاسي که در آن 120 کشور حمايت خود را از حق هسته اي ايران نشان دادند. اين اجلاس پيروزي بزرگي براي ايران بود و نه فقط از اين جهت که رياست اين اجلاس بر عهده ايران گذاشته شد.

وي افزود: با گذشت هر روز نيز، ايران شيوه هاي کاهش آثار تحريم ها، پرهيز از مواجه شدن با آنها و دور زدن تحريم ها چه در حوزه مالي و چه در زمينه نفت را مي آموزد. بدين ترتيب آثار تحريم ها با گذر زمان کاهش خواهد يافت.

بولتون خاطرنشان کرد: سياست هاي خصومت آميز دولت اوباما نسبت به اسرائيل به طور کلي و بالاخص در زمينه مسئله ايران، در دوره دوم رياست جمهوري اوباما افزايش خواهد يافت و اسرائيل در رويارويي با ايران بيشتر تنها خواهد ماند.

سايه بالاي سر

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی مجددا بر ترس مفرط سردمداران اسرائیلی از موشک‌های رعب آور ایرانی صحه گذاشت و از آن به عنوان سايه بالاي سرصهیونیستها ياد كرد.

روزنامه تایمز اسرائیل در خصوص موشک شهاب 3 ایران می‌نویسد: ایران انواع موشک‌های شهاب را در اختیار دارد اما موشک شهاب 3 چیز دیگری است و مي‌تواند اسرائیل را مورد هدف قرار دهد.

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: موشک شهاب 3  حتی می‌تواند در بالای هدف منفجر شود که این حالت مهیبی را ایجاد می‌کند.اين موشک را کامیون‌های متحرک حمل می‌کنند، بنابراین از هر نقطه‌ای حتی از مزارع پسته و حتی جای توقف خودروی معمولی قادر به شلیک به سوی هدف هستند.

شرط ورود اصلاح طلبان به انتخابات

حسین صفار هرندی، در مراسم اختتامیه اجلاس بسیج اساتید کشور در مشهد با اشاره به فتنه 88 گفت:اصلاح طلبان اگر بازهم بخواهند به صحنه بیایند باید به انقلاب اسلامی وفادار باشند چرا که کسی که به سرنگونی نظام فکر می کند نباید در صحنه باشد.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: اصلاح طلبان باید خود را از اتهامات تبرئه کنند و بدانند که اگر در میانه راه ناکام شدند نباید از تغییر قانون اساسی و تغییرات آن سخن بگویند، چرا که صحبت در زمینه قوانین نیز باید در محیط وفادار به انقلاب اسلامی انجام شود.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دو جبهه اصول گرا و اصلاح طلب باید برنامه های خود را برای اداره کشور ارائه کنند، افزود: نمی شود برنامه اصلاح طلبان یکی در چهارچوب نظام اسلامی و دیگری براندازی این نظام مقدس باشد.

همدستي با رژيم صهيونيستي

عبداللطیف شنر معاون اسبق رجب طیب اردوغان وی را به همدستی با اسرائیل در اجرای نقشه های رژیم صهیونیستی متهم کرد.

وي در نشست تلویزیونی با شبکه سی ان ان ترک اعلام کرد: نباید گول واکنش‌های مقطعی و لحظه‌ای اردوغان در قبال اسرائیل را خورد چرا که همه اینها با هماهنگی قبلی دو طرف و برای منحرف کردن افکار عمومی از واقعیت‌های جاری در منطقه صورت می گیرد.

شنر با اشاره به اینکه زمانی که در کابینه اردوغان حضور داشته شاهد این موضوع بوده است گفت: به عنوان مثال در آن دوره دعوت از خالد مشعل برای سفر به ترکیه به درخواست اسرائیل صورت گرفت. چرا که حماس از سوی اسرائیل به عنوان گروه ترویستی معرفی شده بود و تل آویو به همین دلیل نمی توانست با آنان وارد مذاکره شود.

شنر در ادامه با اشاره به اتفاقات جاری در سوریه گفت: بحران ایجاد شده در سوریه با هدف تضعیف جبهه مقاومت و حزب الله علیه اسرائیل صورت گرفته و هدف نهایی برای ایجاد سرزمین اسرائیل بزرگ است. اما اردوغان موضوع را طوری مطرح می کند که گویا هدف از این جریانات تغییر دادن رژیم بشار اسد به نفع مردم سوریه است

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب