صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow سرداری سازندگی، مفت کسانی که می خواهند سردار باشند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 23 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

تام کروز و ستارگان مشهور هالیوودی و پسرشان
پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس هاي جديد كريستين رونالدو
پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اصرار استاندار برای کلاه گذاشتن سر احمدی نژاد
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ماکان بند معلوم نیست می خوان کنسرت اجرا کنن یا سیرک؟
سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس حمید لولایی و همسر و دخترش
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

سرداری سازندگی، مفت کسانی که می خواهند سردار باشند

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 

دکتر مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران و سمت مشاور سازمان صداو سیما ایران را در کارنامه فعالیت‌های خود داشته‌است کلهر در مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری دور نهم به عنوان نماینده احمدی نژاد حضور می‌یافت. وی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه انقلابی دانشجویان به بیان مواضع خود پیرامون دولت های نهم و دهم پرداختند.
در روزهای آخر انتخابات فشار های رسانه ای نسبت به آقای رئیس جمهور زیاد شد به نظر شما علت این موضوع چه بود؟

شما می دانید که قبل از انتخابات 84 چیزی قبل از انتخابات ریاست جمهوری یکسری شایعه ها شروع شد. وقتی که نام ایشان به عنوان 8 نفر احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان اعلام شد به اوج رسید. بر خلاف رویه متعارف انتخابات رئیس جمهور وقت علیه ایشان صحبت کرده و بیان کرد که از تحجر و قشریگری جلوگیری کنید. به صورت رسمی وارد صحنه شده بودند در دفاع از آقای هاشمی و بیشتر از ان هدف تخریب آقای احمدی نژاد بود.

وقتی که انتخابات انجام شد و دکتر احمدی نژاد انتخاب شدند این موضوع ادامه پیدا کرد و در زمان تنفیذ تا جایی رفت که خیلی ها گفتند اصلا نباید تنفیذ صورت بگیرد و آقای احمدی نژاد نباید به عنوان رئیس جمهور اعلام شود.

و همچنان این باز ادامه پیدا کرد کما اینکه همین روزهایی که داریم سپری می کنیم ، خوشبختانه چنین موجی در مورد آقای روحانی نیست. در سال 84 رسانه های داخلی و خارجی به صورت وحشتناک در مورد آقای احمدی نژاد تهمت و افترا داشتند همه چیز را اینها مطرح می کردند.

از نظر کسانی که اهل رسانه هستند این روشن است که این تصادفی نیست.یعنی اینطور نیست که ما فکر کنیم هر کس برای ریاست جمهوری رای آورد رسم و روال جامعه این است که قبل از تحلیف شروع به فحاشی کردن و هتاکی کردن کنند. چنان که در دوره آقای هاشمی نشده ، در دوره آقای خاتمی نشده و الان هم ما می بینیم خوشبختانه چنین اتفاقی نیفتاده و همچنین چیزی وجود ندارد. چرا در مورد آقای احمدی نژاد چنین چیزی بود؟!

من تصور می کنم که دشمنان انقلاب دکتر احمدی نژاد را با برنامه هایی که داشت با سخنرانی هایی که کرده بود می شناختند و کاملا روشن و شفاف بود که ارزش های انقلاب را مطرح می کردند و وعده داده بود که اگر به عنوان نماینده مردم انتخاب شدند و مسئولیت را قبول کردند این ارزش ها را سر دست بلند خواهند کرد. الحمدلله این کار را هم انجام داد و دیدید که مورد تاکید رهبری معظم هم قرار گرفت. به نظر من این را دشمن پیش از خیلی ها اطلاع داشت. با یارگیری های داخلی و خارجی که داشت سعی کرد تا انجا که ممکن هست از سرعت دکتر احمدی نژاد بکاهد. بالاخره شعار عدالت ، توزیع امکانات به صورت عادلانه درتمام کشور ، پیشرفت و تعالی ، خدمت دینی اینها مسائلی هست که دیدیم پیش از انتخابات توسط آقای احمدی نژاد مطرح شد .

زمان انتخابات هجمه ها علیه ایشان اوج گرفت ، بعد انتخابات هم که کار را در دست گرفتند باز می بینیم رسانه های داخلی و خارجی به عناوین مختلف به ایشان می پردازند و تهمت می زنند. این به نظر من یک مثالی دارد که آقای دکتر شهید مطهری می گویند” قطاری که ایستاده کس به آن سنگ نمی زند و وقتی که حرکت می کند و سرعت می گیرد به آن سنگ می زنند. احمدی نژاد قطاری بود، پر شتاب، که به نظر من حرکت کند رخوت باری که بعد از انقلاب و جنگ، کشور دچار شده بود را می توانست جبران کند و تا حدود زیادی هم توانست جبران کند. در کارنامه دکتر آقای احمدی نژاد با تمام کاستی هاش بالاخره دیده می شد. احتمالا بعدا هم بیشتر دیده می شود. الان در این فضا و گرد و خاک موجود دیده نمی شود.

آن چیزی که در سال گذشته تا انتخابات 92 اتفاق افتاد از همین جنس بود. آنها دوست داشتند که احمدی نژاد پایان یک حرکت باشد . لذا به زبان هم می آورند از حدود 4 سال پیش رئیس جمهور صهیونیستی می گفت کاری کنید احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور که برای خیلی از کشورها الان الگو واقع شده تبدیل به یک ننگ شود. به هر صورت این یک سیاست جدی بود که دشمن و صهیونست ها وانگلیس و امریکا و یاران آنها دنبال این بودند و در داخل هم بالاخره اینها یار هایی دارند و کسانی دارند که راه اینها را ادامه می دهند.

تهمت های زیادی در طول این هشت سال به دکتر احمدی نژاد زده شد. و تا این آخر که به اوج رسید، تاجایی که خیلی جدی مطرح می کردند که دکتر احمدی نژاد رو در روی نظام ، رو در روی انقلاب و رو در روی رهبری می خواهد بایستد ، البته دوستانی که دکتر احمدی نژاد را از نزدیک کاملا می شناسند می دانستند که این ها همه اتهام و از جنس همان حرکت هایی است که سال های پیش انجام می دادند . کسانی که می شناختند و توده مردم مطلع بودند که این وصله ها به احمدی نژاد نمی چسپد. یک چیزی که ایشان در دیدار با رهبری هم گفتند این است که بعد از دولت هم همه در خدمت انقلاب هستند. درست هم هست . بالاخره ایشان در دوران دانشجوییش حرکت انقلابی داشت و حتی از کوچکترین مدارج از جهاد سازندگی ، بعد در فرمانداری خوی تا استانداری اردبیل و مشاور وزیر علوم و شهرداری تهران و دوران ریاست جمهوریش و الان هم که دارد دوره اش را به اتمام می رساند قطعا در خدمت انقلاب خواهند بود و در این نباید تردید داشته باشیم.

اما فضایی که می بینید همان فضای قبل از انتخابات 84 هست و تفاوتی ایجاد نشده. حنجره هایی هم که همان فریاد را می زنند اکثرا همان فریادها و حنجره ها هستند.

کسانی در داخل و خارج هستند که از اینکه این کشور به سمت عدالت پیش برود ناراحت هستند در این موضوع نباید تردید کنید .بالاخره وقتی یک نفر، حق مستضعفین و محرومین را که سال ها به آنها داده نشده ، قسمتی را بگیرد به آنها بدهد یک عده ای متضرر می شوند و منافع یک عده به خطر می افتد. یک عده با توانی که دارند با تبلیغاتی که دارند امکانات شایعه پردازی را دارند این کار را انجام می دهند. به نظر من چیز عجیب و غریبی نیست. حداقل برای من که از انتخابات 84 احمدی نژاد را می شناختم و از نزدیک در جریان بودم . برای می خیلی چیز عجیبی نبود. قرار این انقلاب این بود تا جائی که می تواند عدالت را رعایت کند. سهام عدالت را در بین تمام مردم توزیع کرد و این حرکت درستی است.

مسائل خیلی پیچیده نیستند، همیشه از یک نقاب استفاده می کنند. می خواستند تقوای دکتر را زیر سوال ببرند که الحمدلله نتوانستند. بالاخره احمدی نژاد همان کسی است که می گوید به نوکری مردم افتخار می کنم .من سال ها نزدیک احمدی نژاد بودم و می دیدم ، من تغییر در احمدی نژاد ندیدم بلکه پخته تر شده است. بگذارید یک ماه بگذرد، درخشش دولت نهم و دهم در اذهان خودمان و دیگران بیشتر خواهد شد.

چرا می خواهند دو سال آخر را از بقیه سال ها جدا کنند؟

می خواستند در این دو سال آخر اصلا رئیس جمهور نباشد. ماجرا این بود که دولت دهم پایان نگیرد و بگویند انتخاب احمدی نژاد یک اشتباه بود. این شعار از خارج بود و در داخل از همه گروه ها این شعار را ادامه می دادند . خیلی جلو رفتند و خوشبختانه نظام ، نظام ولایت فقیه است و تحت تاثیر این فضا سازی ها قرار نگرفت.

الان نگرانی خیلی ها این است که نکند این عمران و آبادی که با شتاب حرکت می کند متوقف شود. من احمدی نژاد را سردار سازندگی نمی دانم ، سرباز سازندگی می دانم. تیم احمدی نژاد هم سرباز سازندگی بودند و به اعتقاد من همه نمره قبولی خوبی را گرفتند.

من در یک مصاحبه خارجی گفتم ما گروه ژنرال ها نیستیم. یک گروه افسر هستند که به ژنرالی ختم می شوند. این ها معمولا از میدان رزم فرار می کنند. توی شهر پست ها را بین خودشان تقسیم می کنند. یک گروه درجه دارهایی هستند که روزها به سختی کار می کنند و حداکثر درجه ایشان سرهنگی است. این سرهنگ کار خودش را انجام می دهد. ما از این ژنرال ها نیستیم. ما آماده ایم برای کار کردن. گذشته هم همین را نشان می دهد. سرداری، مفت کسانی که می خواهند سردار باشند. احمدی نژاد قبل از 84 و 88 و همین الان سرباز سازندگی است و این بزرگترین افتخار است. شعار احمدی نژاد عدالت است و در قرآن هم خیلی تاکید شده است. عدالت هم عرض صفات خیر نیست. در راس این صفات است. اگر جامعه ای عدالت داشته باشد می تواند امیدوار باشد که می تواند پیشرفت کند. اگر نداشته باشد بر طبق روایات معصومین و قرآن کریم به جایی نخواهد رسید. ما حدیثی از پیغمبر داریم که جامعه با کفر می ماند و با ظلم نمی ماند.

کسانی هستند که دوست ندارند عدالت اجرا شود. جلوی ویژه خواریشان گرفته شود و به طرق مختلف کار می کنند. مثلا این که برگردیم به همان جایی که جمهوری بود.اما اشتباه می کنند این طوری نیست که زمان را برگردانید. بالاخره مردم همین عدالت را حتی همین مقدارش را چشیده اند.

تاریخ و انقلاب سیری را طی می کند. احمدی نژاد یک جریان است و جریان سرهنگی است نه ژنرال. ما لقب سرباز سازندگی را داریم و هر کاری که توانستیم کردیم. ما به نوکری مردم افتخار می کنیم. روزی که ریاست جمهوری احمدی نژاد تمام شود شروع عزت دولت نهم و دهم می شود.
شبکه ایران

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب