صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow تجاوز وحشیانه عضو ارشد کومله به یک زن
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 13 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عكسي متفاوت از مرحوم حاج احمد خميني
پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس ديده نشده اي از ناطق نوري در ويلا
پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسهای دانیال عبادی بازیگر نقش علیرضا مولایی در سریال راستش را بگو
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ببينين آرنولد شوارتزنگر كه زماني كوه عضله بود حالا چه شكلي شده
شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از محسن یگانه در کنار محمود احمدی نژاد
پنج‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

تجاوز وحشیانه عضو ارشد کومله به یک زن

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

جنايات و اعمال وحشيانه گروهك كثيف كومله از اول انقلاب تا به حال آن قدر زياد و بي شمار است كه عدد و ارقام آن از حساب ها خرج شده است.

به گزارش بولتن، کومله ای که مدعی دفاع از حقوق زنان است، کومله ای که یکی از محورهای شعاریش دفاع از تساوی حقوق زن و مرد است، کومله ای که اسلام را به خشونت جنسی علیه زن محکوم می کند، کومله ای که جز فساد، جز قتل جز جنایت علیه بشریت ارمغان دیگری برای مردم کردستان به همراه نداشته است، کومله ای که در اقدامی وقیحانه و بی شرمانه به زنانی که با هزاران آرزو و امید، فریب این گروهک و شعارهایشان را می خورند، تعرض می کند، کومله ای که زنان را از کردستان تشویق به خیانت به شوهران خود و پناه بردن به اردوگاه کومله می کنند، این بار نیز برای چندمین بار در جنایتی غیر انسانی دختری را مورد تعرض جنسی قرار دادند.
اين كار توسط سردسته اين گروهك يعني بهرام رضايي انجام شده است. البته اين اولين اقدام كثيف اين شخص نيست. بهرام رضایی چهره شناخته شده و تروریستی اين گروهك كسي است که بارها رزمندگان اسلام را به صورت بيرحمانه‌اي به شهادت رسانده است. بارها به زنان زیادی تعرض کرده و علی رغم اینکه این زنان متاهل بوده اند در مقابل دستان بسته همسرانشان، وحشیانه به آنان تجاوز کرده است. حتی سال قبل به زنی در مقابل چشمان کودک ۵ ساله اش تعرض کرد. و این بار دختری دیگر بنام «سهیلا نوری» معروف به سیران را مورد تعرض جنسی قرار داد.
سهیلا نوری طی نامه ای پر از حزن و اندوه، دیگر نتوانست تحمل کند و پرده از اين راز و ماهيت كثيف رضايي و كومله برداشت. اين دختر بيچاره، به خاطر اين عمل تصميم به خودکشی گرفته است. يقينا در صورت انجام چنين عملي (خداي ناكرده) مسئوليت آن بر عهده بهرام رضایی و گروهك کومله است.
در اینجا توجه شما خوانندگان عزیز را به خواندن این نامه جلب می نمایيم. این عین نامه ارسالی از سهیلا نوری عضو فریب خورده گروهک تروریستی کومله که مدعی دفاع از زن و کرامت زن است می باشد . قضاوت را بر عهده شما می گذاريم:
مدیریت محترم وب سایت سیاسی افشاگري كومله ۱۹۱۷ با احترام:
يك حقيقّت تلخ از كومله جناح (عمر ايلخانى زاده)
لازم دانستم كه براى يك بار هم شده حقيقّتى را افشا كنم كه سالهاست من اسير آنم، و بر خلاف ميلم هر روز اين حقيقّت تلخ تكرار ميشود.
سرآغاز حقيقّت تلخ از آنجا شروع شد كه من هم مثل قربانيان قبلى و كنونى به كومله ملحق شدم. در روزهاى اوايل ورودم شبى از سوى يكى از مسؤلين جانى به نام بهرام رضائى به اطاقش دعوت شدم و يك ليوان شربت مخلوط به قرص (واليوم) تعارف كرد و من هم از روى بى اطلاعى شربت را خوردم كه بعد از مدتى كمى واليوم كار خودش را كرد و خوابم برد و بعدها مورد هجوم تعرض جنسى خواسته هاى شيطانى بهرام رضائى شدم و براى مدتى و ناخواسته در تصاحب بهرام بودم. و اين شيوه عملكرد هر روز مرا به نوعى تعذيب مي داد.البته جهت محض اطلاع شما تنها من نبودم كه قربانى خواسته هاى ددمنشانه مسؤلين كومله باشم متأسفانه تمام زنانى كه در آنجا بودند قربانى اين عملكرد مسؤلين به نام مدافع حقوق زنان بودند.
كومله از لحاظ اقتصادى و مالى در وضعيت بدى قرار دارد و براى جبران اين وضعيت، تن به هر كارى مى زند.به عنوان نمونه عده اى از دختران كه يكى از آنان من باشم به درخواست كومله مى بايستى تن به كار تن فروشى مى داديم تا شايد كمى از مشكلات مالى شان حل شود.كه در همين راستا در شهر سليمانيه (كردستان عراق) از طريق هتلها بر خلاف ميل اغلب ما تن به اين كار داديم. و به مدت شش ماه ادامه داشت تا اينكه از طريق نيروهاى امنيتى سليمانيه كشف و بازداشت شديم .و بعد از سه ماه زندانى علاوه براينكه آزاد شديم از طريق كومله راهى شهر اربيل شديم. و در آنجا از طريق آرام مدرسى، كه مسؤل كميته اربيل كومله بود با يك سرى زنان تن فروش كه همه شان عضو كومله هستند آشنا شديم كه در هتلهاى مدرن اربيل كار ميكردند. و اكنون اين زنان بنا به قولى كه كومله به آنان داده كه به محض اينكه بحران مالى كومله بهبود يابد آنانرا به خارج ميفرستد (البته همه اينها خالى بندى است). و اين است حقوق زن از ديد كومله
کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب