صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow واکنش حزب‌الله به تعرض احتمالی رژیم صهیونیستی به خاک ایران
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 18 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس بهنوش طباطبایی ومهدی پاکدل بعد از ازدواج
چهارشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۲۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس ها، بیوگرافی، آلبوم ها و آهنگ های فرهاد برنجان داور برنامه شب کوک
سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      آزاده نامداری و فرزاد حسنی دست در دست هم - جدیدترین عکسها بعد از ازدواج
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      خسرو شكيبايي در كنار فردين هنرپيشه فيلمفارسي
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      علی کریمی و ماشین لوکسش
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

واکنش حزب‌الله به تعرض احتمالی رژیم صهیونیستی به خاک ایران

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

نماينده حزب‌الله لبنان در تهران گفت: اگر رژيم صهيونيستي بخواهد اقدامي عليه جمهوري اسلامي ايران انجام داده و به اين اشتباه بزرگ دست بزند به خوبي مي‌داند كه از دست حزب الله لبنان خلاص نخواهد شد.

به گزارش رجتانیوز به نقل از فارس، عبدالله صفي‌الدين نماينده حزب‌الله لبنان در تهران كه مهمان جامعه وعاظ تهران بود با اشاره به شكل‌گيري مقاومت حزب الله لبنان مقابل رژيم صهيونيستي اظهار داشت: اسراييل غاصب كه به جنوب لبنان حمله كرد هيچگاه گمان نمي‌كرد كه چنين مقاومتي در لبنان در مقابلش ايستادگي كند.

وي به خاطره‌اي از ديدار جوانان مقاومت لبنان با امام خميني(ره) اشاره كرد و يادآور شد: عده‌اي از جوانان مبارز لبناني به خدمت امام راحل(ره) شرف ياب شديم و از ايشان پرسيديم تكليف ما در مقابل اسرائيل غاصب چيست؟ كه حضرت امام به ما پاسخ دادند «شما بايد مقاومت كنيد زيرا با مقاومت شما پيروز مي‌شويد و لذا مقاومت بايد از درون خودتان شكل گيرد.»

نماينده حزب الله لبنان در تهران ادامه داد: در آن موقع اين سخن امام(ره )در سطح باور ما نبود ولي بالاخره مقاومت را سرلوحه كار خود قرار داديم كه در نهايت رژيم صهيونيستي مجبور شد از كشور ما عقب‌نشيني كند كه اين در تاريخ شكل‌گيري اين رژيم جعلي در مواجهه با كشورهاي عربي بي‌سابقه بود. در اصل اسراييلي‌ها مجبور به فرار شدند و اصلا تصميم به اين كار نداشتند.

صفي‌الدين در ادامه به «جنگ 33 روزه» نيز اشاره كرد و گفت: با وجود اينكه تمام شيعيان لبنان عضو حزب‌الله نيستند، حزب‌الله لبنان با آن عده معدود و محدود توانست در يك مقاومت جانانه اسراييل غاصب را شكست داده و اجازه نفوذ اين جرثومه فساد را به لبنان نداد و اين يك الگو براي دولت‌ها و ملت‌هاي عربي شد.

وي افزود: در جنگ 33 روزه ما كاملا از اوضاع ارتش رژيم صهيونيستي باخبر بوديم و اين درحالي بود كه آنها از ما اطلاعات بسيار اندكي داشتند كه حكايت از قدرت اطلاعاتي حزب الله دارد و لذا قبل از آنكه جنگ ما با رژيم صهيونيستي جنگي نظامي و با سلاح باشد، يك جنگ اطلاعاتي بود كه پيروزي قاطع با حزب الله لبنان بود.

نماينده حزب الله لبنان در تهران در ادامه تأكيد كرد: اگر اين رژيم غاصب و فاسد بخواهد در ادامه دست به يك حمله مجدد و خطاي ديگري بزند قطعا ما اسراييل را درهم خواهيم كوبيد.

صفي الدين همچنين گفت: اگر رژيم صهيونيستي بخواهد تهديدي عليه جمهوري اسلامي ايران به وجود آورد و به اين اشتباه بزرگ دست بزند به خوبي مي‌داند كه از دست حزب الله لبنان خلاص نخواهد شد.

وي اظهار داشت: حزب الله لبنان فقط با جاسوسان اسراييلي مواجهه و مقابله نمي‌كند، بلكه علاوه بر آنها با مزدوران و جواسيس آمريكايي، فرانسه و عربستان سعودي نيز براي آمريكا جاسوسي مي‌كنند كه عده‌اي از آنها را شناسايي و دستگير كرده‌ايم.

نماينده حزب الله لبنان در تهران در ادامه به تشكيل دولت ائتلاف ملي در لبنان اشاره كرد و افزود: با همه تلاش آمريكا و دولت‌هاي ديگر براي هجوم عليه حزب الله و با وجود اينكه به غير از يكي دو نفر افراد سرشناس و منتسب به حزب الله زيادي را در دولت ائتلافي نداريم، ولي كل اين سيستم بر ضد سياست‌هاي آمريكا و عربستان سعودي است و اينكه اعضاي دولت از حزب الله باشد يا نباشد خيلي مهم نيست بلكه مهم اين است كه دست آمريكا و اعوانش از خاورميانه و لبنان قطع شده است و همه گروه‌ها از جمله حزب الله با همه همكاري بسيار خوبي دارند.

صفي‌الدين پيش‌بيني كرد: در آينده چه جنگ و درگيري ديگري به وجود آيد و چه نيايد، اسراييل غاصب از صحنه روزگار محو و مطرود و ملعون مسلمانان خواهد شد.

وي همچنين خاطرنشان كرد: ما انتظار نداريم كه برادران اهل سنت شيعه شوند، بلكه انديشه شيعه كه "جهاد " جزو مسلمات آن است امروز به برادران سني ما رسيده است كه شعار امام خميني كبير(ره) و امام خامنه‌اي و حزب الله لبنان است. بنابراين امروز ما قصد نداريم به عنوان حركتي شيعه خود را مطرح كنيم بلكه سيدحسن نصرالله به عنوان يك رهبر مبارز ومسلمان عرب در اكثر خانه‌هاي مسلمانان منطقه جاي خود را باز كرده است

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب