صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow اين حركات موزون مجوز دارد!
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 21 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس خیلی خوشگل از الناز شاکردوست
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های حمید گودرزی و همسرش ماندانا دانشور
شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی نادر و کمیاب از کودکی آیت الله بهجت
پنج‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۴۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      گالری عکسهای متفاوت و زیبایی از ترانه علیدوستی
دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس نوجوانی مهدی سلطانی سروستانی بازیگر نقش اردلان تمجید
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

اين حركات موزون مجوز دارد!

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 

روابط عمومي معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در واكنش به انتشار خبري در سايت جهان مبني بر كنسرت یکی از مربیان صاحب شهرت کلاس های رقص در تهران توضيح داد كه اين حركات موزون مجوز دارد.

به گزارش رجانيوز، روز گذشته سايت جهان در خبري نوشت:

«بر اساس خبر درج شده در رسانه ها ، ۱۹ و ۲۰ خردادماه تالار وحدت تهران برگزار کننده دو کنسرت ویژه بانوان است که یکی از این کنسرت ها با هنرنمایی گروه "شیفتگان دل" به سرپرستی خانم"هایده کیشی پور" برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جهان "هایده کیشی پور" یکی از مربیان صاحب شهرت کلاس های رقص در تهران است که به تدریس انواع رقص های ایرانی و خارجی در کشور می پردازد. علاوه بر آن گروه رقصنده که به سرپرستی وی و دخترش "هدیه" به انجام حرکات موزون می پردازند، در بسیاری از مراسم و به مناسبت های مختلف شرکت کرده است.

"هایده کیشی پور" که به گفته خود هم دوره و هم کلاس یکی از رقصنده های ایرانی قبل از انقلاب به نام (م.ح) است که در حال حاضر در غرب به سر می برد، کلاس های رقص خود را در نواحی مختلف تهران مانند میرداماد و جردن برگزار و برای هردوره کلاس های خود هزینه های هنگفتی از داوطلبین دریافت می کند. علاوه بر آن برخی از اعضای گروه وی هر از چند گاهی با سفر به یکی از کشورهای خارجی، رقص های جدیدی را آموزش دیده و پس از مراجعت به ایران، این رقص ها را به دختران ایرانی تعلیم می دهند.

نکته جالب توجه در این میان اینست که برخی از ارگان های رسمی کشور در برخی از همایش ها و برنامه های خود که برای بانوان برگزار می کنند با دعوت از گروه"هدیه و هایده کیشی پور" خود به خود برای انجام فعالیت های این گروه تبلیغ می کنند که نمونه آنها افتتاح برخی از پروژه ها در پارک بانوان تهران به همراه هنرنمایی این گروه در میان برخی از مسئولان زن در شهرداری بود.

برگزاری مسابقات رقص در همایش ها، برگزاری شوهای لباس، برگزاری شوهای لوازم آرایش از فعالیت های سرپرست گروهی است که ۱۹ خردادماه در تالاروحدت تهران برنامه اجرا خواهند کرد.

و اما سوال اساسی اینجاست که چرا فردی به راحتی مجوز کنسرت در یکی از معروفترین تالارهای تهران را گرفته و با گروه خود به اجرای برنامه می پردازند؟»

متعاقب انتشار اين خبر، روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی توضيح خود را ارسال كرد:

«۱) کنسرت مورد نظر ویژه بانوان بوده و با استفاده از تکنیک پلی بک اجرا می شود.

۲) برگزاری اینگونه کنسرت ها با رعایت موازین و شئونات اسلامی و مخصوص بانوان توسط بخش خصوصی و با نظارت مراجع ذی ربط صورت می گیرد و در گذشته نیز در جریان بوده و مانعی ندارد.

۳) برنامه فوق الاشاره توسط سه تن از بانوان کارشناس حوزه نظارت بازبینی شده و اجرای آن برای بانوان بلامانع تشخیص داده شده است.

۴) برخورد با برگزاری کلاس های غیر متعارف و خارج از ضوابط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظیر آنچه در خبر فوق بیان شده است متولیان خود را دارد و کلاس های اشاره شده ارتباطی با شرح وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد و بدیهی است هر آنچه که خارج از قوانین باشد امری غیر قانونی است و برخورد با تخلفات خواسته همه ما است.

۵) مشارکت بخش خصوصی در فعالیت های فرهنگی وهنری با رعایت مقررات و ضوابط قانونی بلامانع است و اعطای مجوز برگزاری کنسرت، همایش و ویژه نامه هایی که ضوابط و مقررات را رعایت می کنند از تکالیف و وظایف وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است.

در پایان ضمن تشکراز حساسیت های فرهنگی و هنری دست اندرکاران آن رسانه امیدوار است مرتکب سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی نشده باشید.»

در عين حال، سايت منتشركننده خبر در پاسخ به اين توضيح نوشت:

«اولا در اخبار مربوط به این کنسرت بر اجرای همراه با حرکات موزون تاکید شده است. مسئولین محترم وزارتخانه توضیح دادند که این کنسرت فقط برای بانوان است. سوال اینجا است که برگزاری کنسرتی با حرکات موزون ولو تنها برای بانوان با کدام حجت شرعی صورت می گیرد؟

ثانیا مسئولین ارشاد گفتند که کلاس های این فرد ارتباطی به ما ندارد.این حرف مصداق واقعی رفع مسئولیت است. فردی در کشور چند سالی به برگزاری کلاس های غیرقانونی مشغول بوده است. مجوز دادن به فردی که باید با او برخورد قانونی هم صورت گیرد، حتما مسئولین ارشاد را در مظان اتهام قرار می دهد. تردیدی در دین مداری مسئولین ارشاد نیست. اما سوال این است که چرا باید در مجوز دادن به این فرد اهمال صورت گیرد و بعد هم رفع مسئولیت شود

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب