صفحه اصلی arrow کامپیوتر ، اینترنت و موبایل arrow کد اعتبار باقیمانده اینترنت ایرانسل، حجم بسته های اینترنت و زمان باقیمانده ایرانسل
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود رمزنامه مرجان جادو

دانلود نمادها و نشانه ها

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

دانلود اپلیکیشن تقویم سال 1396 - با قابلیت یادداشت روزانه

کتاب صوتی تاریخ تمدن 11 جلدی ویل دورانت - 3DVD

 فصل کامل سریال فرار از زندان - دوبله فارسی جوانه پویا

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

کانال نت گشت
تقویم نجومی 96

كاربران آنلاین

ما 51 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
خرید انواع مستند خرید انواع سریال و فیلم خرید محصولات به صورت ویژه خرید انواع کنسرت و آلبوم
خرید CD و DVD های مفید و آموزنده خرید اجناس گوناگون خرید انواع نرم افزار و بازی خرید آموزشی ها

عکس/ احمدی نژاد وقتی که حسابی خیس می شود
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس ها، بیوگرافی، آلبوم ها و آهنگ های فرهاد برنجان داور برنامه شب کوک
سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس های جدید طناز طباطبایی
پنج‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      علیا مهدی
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ملیکا شریفی نیا و قند عسل های زنبیل خانم
سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

کد اعتبار باقیمانده اینترنت ایرانسل، حجم بسته های اینترنت و زمان باقیمانده ایرانسل

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 136
ضعیف عالی 

اگر شما هم از بسته های اینترنتی ایرانسل استفاده می کنید و نمی دانید چه مقدار از اعتبار، حجم بسته های اینترنت یا روز و زمان برای  استفاده اینترنت شما باقیمانده از کدهای زیر استفاده کنید:

کد اطلاع از میزان اعتبار، حجم اینترنت، روز باقیمانده  اینترنت. اعتبار و حجم بسته های اینترنت باقیمانده ایرانسل :

کد اعتبار باقیمانده اینترنت ایرانسل، حجم بسته های اینترنت و زمان باقیمانده ایرانسل

۱- دکمه ستاره * را فشار دهید.
۲- شماره 141 را وارد کنید.
۳- دوباره دکمه ستاره * را فشار دهید.
۴- شماره 10  را وارد کنید.
۵- دکمه مربع # را فشار دهید.
۶- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

کد دیگری هم برای اطلاع از حساب بسته های اینترنت. حجم باقیمانده، روز باقیمانده ایرانسل با جزییات بیشتر وجود دارد:

کد اعتبار باقیمانده اینترنت ایرانسل، حجم بسته های اینترنت و زمان باقیمانده ایرانسل

۱- دکمه ستاره * را فشار دهید.
۲. شماره 555 را وارد کنید.
۳- دوباره دکمه ستاره * را فشار دهید.
۴- شماره 1 را وارد کنید.
5- دکمه ستاره * را فشار دهید.
6. شماره 4 را وارد کنید.
7- دکمه مربع # را فشار دهید.
8- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

 

13 نظر

بازدید كننده
Jamshid
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۳ بعدازظهر
ممنونم . دوستان کد دومی رو بزنین عالیه.
بازدید كننده
معصومه
یك‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲ بعدازظهر
ایرانسل دیگه شورشو دراورده چهارصد دقیقه مکالمه گرفتم،فقط هفده روز گذشته تمام شده،هرروز باید بیست دقیقه مکالمه شده باشه تا تموم بشه،اما من اینقدر تماس نداشتم،دیگه اخرین بارم بود ازین بسته ها میخرم،شایدم یه روز سیم کارتمو بندازم تو سطل آشغال
بازدید كننده
میلادشکاری زاده
جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶ بعدازظهر
چراجزعیات کامل بسته اینترنتی داده نمیشود .
بازدید كننده
homayoon
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۴ بعدازظهر
خوب من 12 گیگ اینترنت زدم بعدا پس از دو هفته کدو زدم گفت 11 گیگ گفتم حتما روند بعدا یک هفته بعد زدم کدو نوشت بازم یازده گیگ پس چرا این کد بدبخت مگ های با قیمان ده رو نمی نویسی پس من چطور بفهمم چقدر از مگ هام مونده که ظرف  چهار هفته اینتر نت تموم شد اخر یرم نفهمیدم چرا باقیمانده مگ نمینویسه
بازدید كننده
مهیار
شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۸ قبل‏ازظهر
اطلاعات دوتا کد بالا کامل و کافی نیست.من یک هفته پیش 3 گیگ گرفتم...دو روز پیش از ایرانسل پیامک اومد ک 60 مگ از اعتبار بستم مونده،فرداش باز یه پیامک دیگه از ایرانسل اومد که حجم اینترنت شما رو به پایان است.الان دوتا کد بالا رو که میزنم میزان گیگ خریداری شده(3 گیگ) رو نشون میده.با توجه به چند تا دانلودی ک داشتم مطمئن نیستم اون مانده حجم واقعی باشه...
بازدید كننده
ben
چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹ قبل‏ازظهر
برادر عزیز اینجا ایرانه و چرا تو نیست !! همینه که هست !! ناراحتی برو استرالیا یا کانادا یا ...!!! اگه این اپراتورها و  خودروسازها ...... به شما احترام گذاشتن و حقت رو بت دادن باید شک کنی !!
بازدید كننده
هومان
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰ بعدازظهر
سلام.مودم 3g.4g مدلlh92 nhvl و با لبتاب از اینتر نت استفاده میکنم نه گوشی. چطوری میتونم از باقیمانده حساب بسته خریداریم با خبر بشم ممنون
بازدید كننده
مینا
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۱۷ قبل‏ازظهر
سلام من چه طور میتونم بفهمم چه قدر از حجم بستم باقی مونده؟
بازدید كننده
مصطفی
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۸ بعدازظهر
سلام طریقه باقیمانده حجم بسته اینترنتی مودم همراه ایرانسلی از طریق کامپیوتر هر طور شده از این طریق موفق نشدیم لطفا راهنمایی کنید
بازدید كننده
بهمن
پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹ بعدازظهر
سلام  برای اونایی که از مودم اینترنتی استفاده می کنند برای استعلام اعتبار باقیمانده اینترنت اپلیکشین ایرانسل من را روی گوشی یا کامپیوتر نصب کنید. 
بازدید كننده
bita
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۹ بعدازظهر
متن بالا کاملا اشتباه هست روش صحیح: ستاره 555 مربع بعد عدد یک وارد کنید
بازدید كننده
DMohamf
پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۵ بعدازظهر
دوستان خودتونو ناراحت نکنید اینا یه مشت دزدن و هیچ چیزی رو نمیشه واسه وزد اثبات کرد من خودم 6 گیگ خریدم یه روزه محو شد به یه مشت حرف مفت جوابمو دادن کلا دزدن و حروم خوار
بازدید كننده
حامد
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۰ قبل‏ازظهر
دومی عالیه ممنونم 
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتابخانه صوتی

آخرین مطالب