صفحه اصلی arrow دیدنی ها - آنلاین ببینید/ دانلود arrow گناه سحر قریشی چه بود؟ آیا دید در شب واقعاً بی طرف است
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 13 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

سعيد جليلي در هواپيماي مسكو براي مذاكرات هسته اي
شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اگه گفتین این عکس کیه؟؟
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مهناز افشار بعد از آرایشگاه و دو ساعت قبل از عقدش
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های فلامک جنیدی
یك‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اصغر فرهادی در کنار آنجلینا جولی
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

گناه سحر قریشی چه بود؟ آیا دید در شب واقعاً بی طرف است

ارزیابی كاربر: ONONONOFFOFF / 1
ضعیف عالی 

برنامه دید در شب که در شبکه مجازی منتشر می شود را احتمالآ دیده اید.
این برنامه با مجری گری رشید پور ضبط و پخش می شود و ظاهرآ اینگونه وانمود می کند که می خواهد حرفهای ناگفته شخصیتها را بازگو کند و مصاحبه ای متفاوت را برای مخاطب به نماش بگذارد.
اما آیا واقعآ اینگونه است؟؟؟
رشید پور را همه می شناسیم به ویژه با ویدئوهایی که پس ازممنوع التصویر شدنش در آپارات منتشر می کرد و بی محابا به ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما و احمدی نژاد می تاخت.
رشید پور بسیار هنرمندانه سمت و سوی حرفها را طوری سازماندهی می کند که رئیس جمهور سابق و هر آنچه مربوط به آن دوران است را بد جلوه کند. چنانچه در هنگام نمایش عکس ها کاملآ با منظور عکس احمدی نژاد، ظریف و روحانی را نشان می دهد چون آنچه مسلم است اکثر جماعت سینمایی از احمدی نژاد خوششان نمی آید پس قابل پیش بینی است که روی خوشی به عکسش نشان ندهند و برای ظریف به به و چه چه کنند.
اما در برنامه امیر تتلو شما به وضوح می بینید که رشید پور اجازه صحبت به تتلو نمی دهد و از آنجا که تتلو با توجه به آنکه برخی آهنگهایش رنگ و بوی میهنی و هسته ای دارد وقتی که می خواست در مورد ظریف اظهار نظر کند تا کمی مکث کرد چون بوی نارضایتی اش به مشام رشید پور رسید فورآ گفت : ایشان هم حتمآ استاد است.
البته نه اینکه حالا تتلو و نظرش خیلی مهم است چون خیلی خیلی بزرگتر از او بی شناسنامه تلقی شدند و به جهنم حواله شدند اما منظور این است که در این  فضای با تابلو زنده باد مخالف من حتی یک حرف مخالف که چه عرض کنم یک زمزمه ناموافق را هم برنمی تابند حتی از کسی مثل تتلو.
برای آنها تتلو هم مهم است چون تتلو هرچه که باشد گروهی دارد با نام تتلیتی با دو میلیون عضو. پس مبادا  که زمانی ایشان از ظریف انتقاد کند یا از احمدی نژاد تعریف
.
دید در شب بی طرف با کلی ساز و دهل اعلام کرد که برنامه ای با آقای جوانفکر معاون مطبوعاتی احمدی نژاد، ضبط کرده و در تبلیغات گفتند که اتفاقآ چقدر هم ایشان بی پرده صحبت کرده اند اما خوب ظاهرآ از طرف کسانی تهدید شده اند که نباید پخش شود.
رشید پور با همان لحن خودش اعلام کردکه: منت دار بینندگان است و به هیچ وجه زیر بار سانسور نمی رود و در فرصت مناسب پخشش می کند.
الان دو ماه از آن زمان گذشته و هنوز فرصت مناسب نرسیده . رشیدپور راست می گفت، سانسور نکردند یعنی قسمتی از آن حذف نشد بلکه کلش حذف شد.
اما گیرم مثلآ بعد از انتخابات مجلس شاید و شاید و اگر پخش شود آیا این سانسور نیست؟ سانسور زمانی سانسور نیست؟  گفتگویی که چون بی پرده بود ممکن بود نظر برخی ها را نسبت به سیاه نمایی های که از احمدی نژاد و دولت قبل می شد را مثبت کند و شاید در رای آنها به نمایندگان تاثیر گذارد، پخش نشد و اگر به احتمال ضعیف هم  در بعد انتخابات پخش شود به چه دردی می خورد.
هرچند که اینقدر با رد صلاحیت ها، نامزدها یکدست و یک سلیقه اند که خیلی هم مهم نیست اما غرض از گفتن فقط آگاه سازی بود وگرنه تک و توک صداهای مخالف مجلس مثل رسایی و کوچک زاده و .... هم رد صلاحیت شدند.
تازه فراموش نکنیم در برابر ده ها برنامه مخالف دولت گذشته قرار بود که یک برنامه با جوانفکر پخش شود که حداقل بتوانند پز آزادی بیان بدهند اما حتی آنرا هم برنتافتند

اما برویم سراغ سحر قریشی که این روزها مورد هجمه شدید در رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفته.

سحر قریشی در برنامه دید در شب - درباره احمدی نژاد - پاسخ به سوالات
در فضایی که به شدت هنرپیشه دوستند و آن هم هنرپیشه ای که به سبب زیبایی اش حتمآ هواداران بسیار دارد به ویژه اینکه اهالی سینما و تلویزیون مثل جامعه پزشکی خودشان هوای خودشان را خیلی دارند اما چه شد که یکباره سیل عظیمی از توهین و استهزآ نصیب سحر قریشی شد تا جایی که کمدین برتر خندوانه یک استند آپ کمدی اختصاصی برای سحر قریشی و تخریبش گذاشت.
و سینمایی ها هم صدایشان در نیامد؟؟؟
سینمایی که حتی در مورد گلشیفته فراهانی با آن افتضاحاتش به طعن و کنایه و به این گستردگی حرف نزدند و در فضای مجازی در مقابل هر توهینی که به گلشیفته فراهانی شد دو هورا هم برایش کشیدند.
حالا چه اتفاقی برای سحر قریشی افتاده بود که شد جوک امیر مهدی ژوله.
من برای شما می گویم:
سحر قریشی مثل هر بازیگر دیگری در برنامه دید در شب حاضر شد و اتفاقآ برخلاف اکثر بازیگران بدون ادعای فهم و کمالات ، خودش اعلام کرد، که زبان انگلیسی اش بد است و  کلاس می رود، که تحصیلات بازیگری ندارد و دیپلم است، حتی معدل دیپلم را هم گفت نمی گم (یعنی بد است).
عکس های مختلفی در مانیتور نمایش داده می شد که سحر قریشی اسمشان را بگوید.
از بین عکس ها،عکس سرافراز رئیس صدا و سیما را نشناخت و گفت من در صدا و سیما ممنوع الورودم وگرنه حتمآ می شناختم.
عکس کاپلو کارگردان پدر خوانده را نشناخت و عکس آمانو رئیس سازمان انرژی اتمی را نیز .
به نظر شما این خیلی عجیب است؟ بازیگری که خودش اعلام می کند من دیپلم هستم و تحصیلات دانشگاهی ندارم و با تست بازیگری (به خاطر زیبایی چهره) وارد سینما شده، اگر کاپلو را نشناسد خیلی عجب است؟ نشناختن آمانو و سرافراز چطور، خیلی عجیب است؟؟
شما که این مقاله را می خوانید چند درصدتان عکس این سه نفر را می شناسید؟؟؟
اما موضوع نشناختن اینها نبود. اصل سر سوال بعد اینها بود. ندانستن اینها برای سحر قریشی هیچ موضوع قابل خنده ای نبود که بخواهند او را تخریب شخصیت کنند
.
موضوع از جایی شروع شد که عکس احمدی نژاد را نشان قریشی دادند و اصولآ عکس احمدی نژاد به این دلیل به او نشان داده شد که رشیدپور و تیمش و سیاسیون پشتش، گمان می کردند قریشی هم مثل خیلی از بازیگرهای سبز دیگر شروع به انتقاد و آه و ناله از ایشان و آن دوران می کند.
سحر قریشی زمانی کلید این تخریب را زد که وقتی عکس احمدی نژاد را نشانش دادند گفت: من آقای احمدی نژاد را از نزدیک دیدم وقتی ایشان را دیدم اصلآ یک حالی شدم. شخصیت ایشان یک کاریزمای خاصی داشت اصلآ یک جوری بودم و انگار ده سال بود که می شناختمش.
فیلمش را خودتان ببینید:


اگر مایل بودید می توانید این کلیپ را از لینک انتهای صفحه دانلود کنید

همین جمله کافی بود تا به سرعت مورد هجوم قرار گیرد. پیام های تلگرامی در تعداد انبوده در موردش ارسال شود
پروژه  القای این موضوع بود که:
سحر قریشی که گفت احمدی نژاد شخصیت کاریزماتیک دارد اصلآ عقل ندارد، نفهم است ، ملت ببینید سه سوال رو جواب نداده . البته  قسمتهایی که از احمدی نژاد تعریف کرده بود را اصلا پخش نکردند اما با سرعت تمام القا کردند که نادان است که اگر یکبار هم فیلمش را دیدید، بدانید که چون هیچ اطلاعاتی ندارد. از احمدی نژاد خوشش آمده. هواداران سحر قریشی  و عشق بازیگر ها، نکند شما هم در مورد احمدی نژاد نظر مثبتی داشته باشید که سحر قریشی از نادانیش این حرفها را زده.
از آن طرف هم که امیر مهدی ژوله، کمدین برنامه خندوانه و نویسنده روزنامه های اصلاح طلب دست به کار شد یک استند آپ کمدی اختصاصی به افتخار تخریب سحر قریشی اجرا کرد.
با جملات سخیفی مثل این که احمدی نژاد کاریزماش هر کس رو بگیره می برن ته باغ مهرورزیش می کنن.
البته این شارلاتانیزم، جدید نیست یادمان نرفته که بعد ازفتنه 88 وقتی علیرضا افتخاری در یک مراسم با احمدی نژاد روبوسی کرد چطور او را آماج توهین ها و تخریب ها قرار دادند، موی دخترش را در دانشگاه کشیدند و این دموکراسی خواهان با آزادی بیانشان بلایی بر سرش آوردند که قصد مهاجرت به فرانسه را کرد.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب