صفحه اصلی arrow مطالب جالب و متنوع arrow اسناد فاش نشده اي از گوگوش خواننده معروف كاباره هاي تهران+ عكس
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 20 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

آرنولد شوارتزنگر در کنار سیلوستر استالونه
یك‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      حامد بهداد در لباس رفتگری
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های سیبل کن، خواننده ترک از جوانی تا امروز
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      وقتی که اوباما به گریه می افتد
سه‌شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عشوه شتری هیلاری کلینتون برای حامد کرزای
پنج‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

اسناد فاش نشده اي از گوگوش خواننده معروف كاباره هاي تهران+ عكس

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 292
ضعیف عالی 

فائقه آتشين بر اساس اسناد موجود در ثبت احوال ايران كه محل بحث و بررسي بيشتري دارد و در اين گزارش به آن خواهيم پرداخت در هجدهم بهمن ماه 1329 به دنيا آمد و هنگامي كه دو سال داشت مادر خود را از دست داد تا دايه ارمني او نام گوگوش را برايش انتخاب كند.

 

خوانندگي در فيلم ها و كاباره هاي تهران
گوگوش از همان زمان كودكي خوانندگي و بازيگري را همراه با پدرش آغاز كرد و وارد عرصه به اصطلاح كاباره اي دوران شاهنشاهي شد.

فعاليت در كاباره ها و آشنايي با محمود قرباني
رقاصه گردي هاي گوگوش در كاباره هاي تهران و حضور در فيلم هاي نازل و مبتذل از گوگوش چهره اي در همين تيپ درست كرده بود تا اين كه با محمود قرباني كاباره دار تهراني آشنا شد و با او ازدواج كرد.حاصل ازدواج اول گوگوش به دنيا آمدن يك پسر به نام كامبيز بود كه در بيست و سوم آذر ماه سال 1347 به دنيا آمد.سال هاي زندگي خواننده كاباره اي با قرباني زمان زيادي دوام نياورد و گوگوش در سال 1354 و پس از آشنايي و همكاري با بهروز وثوقي از قرباني طلاق گرفت و با بهروز وثوقي زندگي مي كرد.

بهروز وثوقي هم گوگوش را نخواست
زندگي با زني كه بيشتر ساعات عمرش در كاباره ها و فيلم هاي نازل مي گذراند عرصه زندگي با گوگوش را بر بهروز وثوقي هم تنگ كرد تا مدت زمان زندگي اين دو به عدد يك سال برسد و در سال 55 بهروز وثوقي گوگوش را در كاباره هاي تهران به حال خود واگذارد.البته زندگي با برخي خوانندگان لس آنجلسي در طول مدت كوتاه 55 تا 57 دائما بر سر زبان ها بود.

ازدواجي كه اطلاعاتش در هيچ سايتي نيست اما در شناسنامه گوگوش ثبت شده است
مطابق وبگردي هاي خبرنگار باشگاه خبرنگاران در سايت هاي متعدد از جمله صفحه ويكي پديا ، گوگوش بعد از طلاق و متاركه با بهروز وثوقي با مسعود كيميايي ازدواج كرده اما اسناد موجود در اين خبر نشان مي دهد فائقه آتشين در تاريخ نهم مهر ماه سال 1359 با فردي به نام همايون مصداقي ازدواج كرده است ، ازدواجي كه در هيچ سايتي اطلاعاتي از آن نيست و حرفي از آن به ميان نمي آيد

 

سريال طلاق ها و ازدواج هاي مجدد گوگوش همچنان ادامه دار است
زندگي مشترك گويي براي خواننده سابق كاباره اي سلطنتي معنا ندارد.گوگوش از همايون مصداقي هم جدا مي شود و اين بار با يك كارگردان ايراني زندگي مشترك خود را آغاز مي كند.مسعود كيميايي آخرين صيد در تور اين خواننده بد سابقه نبود.

 

فرار گوگوش به لس آنجلس
خواننده مبتذل راهي آمريكا مي شود.ابهامات فراوان زندگي خصوصي گوگوش در ايران و حرف و حديث هاي اطراف او فضايي دور از انتظار براي او رقم زده بود تا ورودش به آمريكا با عقده گشايي هاي سياسي و اجتماعي همراه باشد.

گوگوش اينبار در دامن گروه هاي اپوزيسيون
فرار گوگوش به آمريكا و فضاي لس آنجلسي او را وارد فعاليت هاي جديد كرد تا ورودش به آمريكا سر آغازي باشد براي عقده گشايي هاي سياسي گوگوش.(باشگاه خبرنگاران اطلاعات موثقي از زندگي پشت پرده سياسي و خصوصي گوگوش در آمريكا دارد كه در اين خبر مجال پرداختن به انها نيست و در وقت مقتضي اسناد و مدارك آن را هم منتشر خواهد كرد)

سن واقعي خواننده كهنسال محل شك و شبهه هاي بسيار
يكي از پر ابهام ترين نقاط زندگي گوگوش زمان تولد اوست.بر اساس سند موجود در خبر، شناسنامه كوچك شده فائقه آتشين حكايت از آن دارد كه گوگوش متولد هجدهم بهمن ماه 1329 در تهران است.اطلاعات ثبت شده در شناسنامه فعلي گوگوش نشان مي دهد كامبيز پسر گوگوش و محمود قرباني كاباره دار معروف تهران در سال 1347 به دنيا آمده است ، با اين حساب حد اقل گوگوش هنگامي كه 17 سال بيشتر نداشته ازدواج كرده و باردار شده است كه بر اساس سند در اختيار باشگاه خبرنگاران اطلاعات موجود در شناسنامه گوگوش جعلي است.
در سند موجود نزد باشگاه خبرنگاران كه منتشر خواهد شد تاريخ تولد فائقه آتشين سال 1323 درج شده و اين به اين معني است كه گوگوش در حال حاضر 68 سال دارد نه 62 سال.
البته شايعات ديگري هم در خصوص تاريخ تولد او در سال 1319 مطرح است كه با توجه به سند باشگاه خبرنگاران همان سال تولد 1323 صحيح است.

يكي از نزديكان گوگوش : سن بالا و توهم خود زشت پنداري بلاي جان گوگوش شده است
سن بالاي گوگوش و ظهور چين و چروك روي پوست صورت اين زن كهنسال او را مجبور به انجام عمل هاي متعدد زيبايي روي صورتش كرد تا حدي كه يكي از نزديكان گوگوش پس از آخرين عمل جراحي او گفته است : "توهم خود زشت پنداري كه با بالا رفتن سن گوگوش به او غلبه كرده و انجام عمل هاي متعدد زيبايي كه به خاطر كهولت سن او مي باشد سرانجام بلاي جانش خواهد شد".

پيرزن صاحب ركورد در عمل هاي جراحي زيبايي همچنان قرباني مي گيرد
ورود به آمريكا براي ادامه فعاليت هاي خانم آتشين حاشيه هاي بسياري را براي نزديكان او به همراه داشت.ابتدا او زندگي خانوادگي (مهرداد_آ) آهنگ ساز و خواننده لس آنجلسي را به هم ريخت و بعد شايعات ازدواج او با فردي به نام بابك سعيدي مطرح شد تا دست آخر و بعد از برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش اينبار نام هومن خلعتبري مطرح شود.
پيرزن خواننده در خصوص ازدواج چند باره اش مي گويد : من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد.

كليه اطلاعات مطرح شده كه دنباله بسيار جالبي خواهد داشت توسط يكي از نزديكترين افراد به اين خواننده ارائه شده است كه نام وي محفوظ خواهد بود تا اينكه خود اجازه انتشار نامش را بدهد

30 نظر

بازدید كننده
مجید
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۶ قبل‏ازظهر
مبارک باشد پیوند دو هنرمند
بازدید كننده
امین
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۹ بعدازظهر
گوگوش یه خواننده  هست که با پول زیاد و  شبکه تلوزیون شخصی خخودش رو در صدر خبر ها نگاه داشته ولی طرفدار آنچنانی ندارد درکل فعلا پول این خواننده بباعث ججذب طرفداران اغلب سوداگر شده
بازدید كننده
یاسمن
جمعه ۰۹ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۳ بعدازظهر
زشته به خدا فکر میکنید کار خودتون درسته که اینطوری در مورد ادمها صحبت میکنید و ابروشون رو میبرید از خدا بترسید
بازدید كننده
سارا
چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱ بعدازظهر
لطفا انقدر به محبوب من نگویید پیرزن.من یکی از طرفدارای پر و پا قرص گوگوش عزیز هستم و عاشقشم. از همین جا برایش ارزوی موفقیت های بیشتری میکنم.
بازدید كننده
امیرحسین
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۳ بعدازظهر
سارا خانم راسته که میگن خلایق هرچه لایق لیاقت شما هم همین فاحشه ی وطن فروش
بازدید كننده
soroush Hakha
دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۵۹ بعدازظهر
اقای امیر حسین هر کسی هر اعمالی انجام داده به خودش مربوطه باید جوابگوی کارهایی که انجام داده باشه شما حق نداری که به شخصیت دیگران توهین کنی و اونو وطن فروش بنامی. خانم گوگوش شغلش و عشقش خوانندگیه اگه میتونست 100درصد تو ایران میموند.و اجازه نمیداد امسال شما به این قشر از خواننده های بزرگ توهین کنه.و همین جا به کارش ادامه میداد.دمه همشون گرم. منتظر جواب شما یا کاربرای دیگه هستم
بازدید كننده
ندا
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۱ بعدازظهر
آقا سروش راست میگه.واقعا واسه بعضی از آدما خیلی متاسفم.وطن فروشم شماها هستین اون بیچاره از خداش بود بتونه تو وطنش آهنگاشو اجرا کنه ولی حیف که بعضیا.....آخه نمیشه همه چی رو گفت.
nedajoon
بهار
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۵۳ بعدازظهر
AH sare chizaye alaki dava nakonin be darak ke har kari mikone baba pire dge pir ke shakho dom nadare hameye ma ye roozi pir mishim javoon ke nemimonim ishhhhhhh googoosham adame
بازدید كننده
homan
چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸ قبل‏ازظهر
زندگی شخصی گوگوش فقط وفقط به خودش مربوط میشه واسه ما همین بس که با صداش به آرامش میرسیم شماها هم اگه به فکر مردم هستید مطالبی بنویسید که ملت از این سرخوردگی دربیان
بازدید كننده
جعفر
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۵ بعدازظهر
اینجور آدمها فقط به درد هرزه گی و عیاشی میخورند-خدا رو شکر که مملکت ما از این وطن فروشها نداره
بازدید كننده
مهديه
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۵۲ بعدازظهر
ميتوننطم بكم عاشقشم
بازدید كننده
ساحل
دوشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۰۸ بعدازظهر
سلام گوگوش من خیلی هم خوشگله هم واقعا معرکست من یکی که خیلی دوستش دارم و عاشقشم تموم اهنگاشو داخل گوشیم دارم هرکی باهاش مخالفه لطفا ادب خودشو رعایت کنه که اگه راجب گوگوش من حرف بزنه با من طرفه
بازدید كننده
فاطمه
یك‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲ بعدازظهر
این حرف ها راست یادروغش اصلابرای من مهم نیست....مهم اینه که عاشق غمی هستم که توصداشه...
بازدید كننده
زهدا
پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۴۲ بعدازظهر
کارتون درست نیس ک غیبت یکی دیگه رو میکنیت. میخوام از همین جا اعلام کنم ک:اگه صورتشو عمل کرده،اینو بگم ک صداشو ک عمل نکرده.گوگوش عشق منه. واقعا کارتون زشته.
بازدید كننده
Mahnaz
جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵ بعدازظهر
گوگوش  درسته میتونه با محبوبیت خودش بین مردم خوب جلوه کنه،اما دیگه نباید با رفتارش اجازه بده این حرفها بحثهای ازدواج های مکرری مطرح بشه، اون هم با کی هومن خلعتبری. حیفه خلعتبری جای نوه خانم گوگوش رو داره. بهرحال شاه ماهی جان مبارکتان باشه شرطی که تکرار نکنی. 
بازدید كننده
نوا
یك‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۲۷ بعدازظهر
آقا گوگوش بد،اصلا کافر .تویی که مسلمونی چرا آبروبری میکنی.واقعا براتون متاسفم.چ زمونه ی بدی شده!خیلیا از انسانیت فقط اسمشو یدک میکشن!!!
بازدید كننده
شهرام 86
جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۹ بعدازظهر
بابا بی خیال
بازدید كننده
مهناز
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۵۴ بعدازظهر
و اکنون در دنیایی زیست میکنیم که شیطان کاری کرده که حقایق زشت چه زیبا جلوه گری می کنند و اینجاست که به همه چیز شک میکنی...
بازدید كننده
ف.ب
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۴۳ بعدازظهر
به شماها چه.حسودیتون می شه بهش.خوش به حالش.
بازدید كننده
محمد
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۲۴ بعدازظهر
آخه من به شما چی بگم...شما به زندگی خصوصی مردم چیکار دارین؟؟زدگی خصوصی یعنی خصوصی حتی اگه زندگی یه خواننده ی معروف باشه..ضمناً مهم اینه که گوگوش از همون اولشم یه خواننده ی مردمی بوده که بین مردم محبوبیت زیادی داشته و صداش هم فوق العاده بوده و هست به خاطر همینه که بهش میگن بانوی صدای ایران.تو رفتی به حرف 4تا آخوند و ملا گوش دادی اومدی اینجا میگی گوگوش بدکاره بود؟؟!!!اون موقه زمان شاه بود و مملکت آزاد..کاباره به راه بود..رقاص خونه و همه چیز بود و گوگوش هم هیچ کار زشتی انجام نداده تو ایناره زشت میدونی!!به جای اینکه بیای به اسطوره کشورت افتخار کنی این حرفارو میزنی؟؟ضمناً سنش اصلا مهم نیس دوما همه ی خواننده ها مخصوصا زنا مجبئرن وقتی پا به سن میزارن به خودشون برسن چون به هر حال بخشی از محبوبیت خواننده به زیباییشه..ثالثا همه ی زنا رو سنشون حساسن!!!مهم اینه که صدای گوگوش نه تنها تحلیل نرفته بلکه پخته تر و زیباتر از قبل شده و همین کافیه چون گوگوش قبل هر چیز یه خوانندس و مهمترین چیز برای خواننده صداشه.اگه یه کم درک هنری داشتی این حرفارو نمیزدی.فقط ازت خواهش میکنم نظرم رو بزار تا همه ببینن و خودشون قضاوت کنن.در پاسخ به بعضی از دوستان هم باید بگم که شبکه من و تو مال گوگوش نیست
netadmin
مدیر سایت
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۸ بعدازظهر
دوستانی که مطرح می کنند زندگی خصوصی بازیگر یا خواننده یا سایر سوپر استارها ربطی به کسی نداره باید متوجه باشند اصولآ در عالم شهرت باید در ازای محاسن بسیاری که به دست می یارن بعضی چیزها را هم از دست می دن ، از جمله زندگی خصوصی. چطور همین سوپر استارهای وطنی وقتی مشکلی دارن در جلو چشم 70 میلیون نفر از کم بودن حقوقشان یا مشکل آتیه و بیمه و غیه می گن اما وقتی مساله ای پیش میاد زندگی خصوصی آنهاست؟؟؟ من و شما اگر مشکل مالی داشته باشیم یا هر مشکلی می توانیم به گوش میلیونها هموطن برسانیم؟؟؟ گوگوش درست است که صدای خوبی داشته و دارد اما آیا می شود فیلمفارسی هایش با آن وضعیت مستهجن را هم از کارنامه اش پاک کرد؟؟؟
بازدید كننده
پرويز
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵ بعدازظهر
خدا شکر که انقلب شد افرادي فاسد و هرزه از کشور  و مردم ترد شدن، خدا يکبار به اين فاسد هرزه فرصت توبه داد ولي سعادتش نداشت ، انشاالله در آتش جهنم مي سوزد ، وبراي هميشه شرعش لز سر دختران و پسران جوان ايران کم ميشود، 
بازدید كننده
حسین ازمشهدالرضا
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۰۵ بعدازظهر
صلی الله علیک یا علی بن موسی.ایها الغریب صلی الله علیک ایها الشهید المظلوم المسوم بظهرالجفا.فقط به زندگی مردم کاری نداشته باشید خودتون روجای خدا نذارید
بازدید كننده
رهگذر
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳ قبل‏ازظهر
گوگوش ازش بدم نمیاد اما واقعا لیاقت ایران و ایرانی را ندارد
بازدید كننده
حسین ثابتی
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳ قبل‏ازظهر
اولا کاووش تو زندگی خصوصی مردم کرداری ضد دینی است زیرا خداوند ستارالعیوب است اما ما که ادعا می کنیم مسلمانیم کار شرعی مردم را به عنوان عیب افشا می کنیم دوما این بنده خدا چه گناهی کرده؟! زنا که نکرده ازدواج شرعی کرده . الان این دخترای ایرونی دور از جون خوانندگان با صدنفر دوست می شوند و رابطه غیر شرعی هم دارند آنوقت شما به ازدواج شرعی این خواننده انگ می چسبانید؟ اگر کارتان آگاهی رسانی و خبر بود ایرادی نداشت اما در این گزارش کوشیده اید از این خواننده پرآوازه یک چهره اهریمنی بسازید که البته کار درستی نیست
بازدید كننده
khanNasir
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲ قبل‏ازظهر
خدایی شماکه میگید گوگوش بده اگه پابده همین الان داماد هشتمش نمیشید!!!!
بازدید كننده
فرزانه جون
پنج‌شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵ قبل‏ازظهر
خییلی خوشگله .صداشم که علیه حرف نداره .من که خییلی دوسش دارم 
بازدید كننده
عاشقه فرزانه جون
دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷ بعدازظهر
بالاخره ایرانیه تا وقتی فاحشه نباشه ولی از وقتی که مخالف فرهنگ ایرانی برخورد کرده مخصوصا با اون ترانه مدافع همجنس گرایی باید بگیم خاک بر سرت دوگوش
بازدید كننده
HAMID
جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۰۶ بعدازظهر
خانوم گوگوش هرچی که هست زحمت کشیده به اینجا رسیده،هرچی باشه بعض این اختلاس گرا هاس،فکر کنم فهمیدین وطن فروش کیه...والا بخدا...درضمن حالا گوگوش اصلا1000سالش باشه به واحد خبرنگاری زپرتی چه ارتباطی داره!ها؟نمیشنوم؟می بینم بعضیا دارن میسوزن....باید بگم گوگوش مشهور نیست بلکه محبوبه...حالا برین کشکتون رو بسابین.....
بازدید كننده
زهرا
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۳۴ بعدازظهر
متاسفم برات اقا پرویز. اسلام و قرانو کردیم سپرمون و هرکاری میخوایم و هرچیزی میخوایم با پشتوانشون میگیم. کجای قران نوشته تو ابروی ی گناهکارو ببر؟ چ برسه ک ندونی طرف گناهکاره یا بیگناه. ب استناد حرفه ی عده پاچه خوار انسانیتمونو خراب نکنیم.

شما جهت ارسال نظرات باید در ابتدا وارد شوید.

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب