صفحه اصلی arrow مطالب جالب و متنوع arrow سالانه دو ونیم میلیون کودک اقدام به روابط جنسی می کنند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 14 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

هستی مهدوی و شهرداد روحانی رهبر ارکستر یانی و همای
پنج‌شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس شبانه بهنوش بختیاری که اونو به عزیزش تقدیم کرده
دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      وقتی زیدان فوکول داشت
پنج‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس دکتر مصدق و دخترش در فرودگاه هلند در راه رفتن به دادگاه لاهه
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس کریس دی برگ در ایران
پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

سالانه دو ونیم میلیون کودک اقدام به روابط جنسی می کنند

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 

بنیاد امریکایی هریتیج اذعان کرد که بیش از 90 درصد از والدین امریکایی تمایل دارند که فرزندان‌شان حداقل تا قبل از دوران دبیرستان رابطه جنسی نداشته باشند زیرا نوجوانانی که در این دوره فعالیت جنسی نداشته باشند، در درس‌هایشان پیشرفت بیشتری داشته، تمرکزشان بیشتر است و زندگی بهترو رو به رشدی خواهند داشت.

به گزارش رجانیوز، بر اساس پژوهش این بنیاد، نوجوانانی که در دوره دبیرستان از فعالیت های جنسی دور بوده اند، دو برابر نسبت به نوجوانانی که دارای گرایش‌های جنسی بوده اند، وارد دانشگاه شده اند.

با این حال، بنیاد هریتیج اذعان می‌کند که آموزش‌های جنسی در دوران دبیرستان تاکنون تاثیر اندکی در گرایش جوانان امریکایی به این امر داشته است. متون درسی این آموزش‌ها با دو رویکرد تعریف شده است: یکی دوره های "نزدیکی سالم " و دیگری دوره های "خود نگه داری" است که نوجوانان را تشویق می کند که فعالیت های جنسی خود را به تاخیر بیاندازند.

"در سال های اخیر از سوی شواری اطلاع رسانی و آموزش گزینه سومی نیز پیشنهاد شده است که به والدین فرزندان ارائه می شود که سر جمع همان بسته قبلی است که با اسم جدیدی نام گذاری شده است و مطلب جدیدی را ارائه نکرده است."

در ادامه این گزارش با یادآوری مشکلات موجود در جامعه امریکا در اثر رفتارهای جنسی در سنین پایین اضافه شده است: در واقع فعالیت های جنسی سنین نوجوانی نه تنها موجب بارداری های نابجا و خطر انتقال بیماری های مقاربتی را به همراه دارد بلکه موجب تخریب روابط عاطفی در دوران بزرگ‌سالی خواهد شد و موجب می شود که احساسات و علایق دوران زناشویی کامل تحت تاثیر قرار گیرد و در روند آن اختلال به‌وجود خواهد آورد.

بنیاد هریتیج در مورد آموزش‌هایی که خود به ناکارآمدی آن‌ها اذعان کرده، می‎‌افزاید: بیشتر این آموزش‌ها بر مبنای تشویقی و بر حذر داشتن نوجوانان پایه‌گذاری شده است اما همین امر موجب می شود که کودکان گرایش بیشتری به این نوع فعالیت ها پیدا کنند، در واقع آنها شرایط و اطلاعات فعالیت های جنسی را برای کودکان آماده می کنند ولی آنها را از آن منع می کنند و به آنها می گویند باید تا سن بالا این امر را به تاخیر بیاندازند، در حالی که در ذهن کودک این امر گفته نمی شود که بهترین نزدیکی جنسی در زمان ازدواج اتفاق خواهد افتاد، باید به کودک یاد داد که نزدیکی با ازدواج مربوط است و تا سن ازدواج باید به تاخیر بیافتد.

28522ws_400

خودداری بهتر است یا جلوگیری از زایمان؟

این بنیاد امریکایی سپس بحران نوزادان نامشروع و بدون هویت در جامعه امریکا را یادآور شده و ادامه می‌دهد: بسیاری از والدین معتقد هستند که خودداری بهتر از جلوگیری از زایمان است زیرا زایمان‌های نامشروع دوران نوجوانی تاثیرات عمیق بدی روی احساسات و عواطف دختران بر جایی خواهد گذاشت.

متون درسی آموزش روابط جنسی، تهدیدی برای کودکان

متون درسی آموزش جنسی تهدیدی برای کودکان است زیرا همین متون باعث وسوسه شددن آنها شده و سن بلوغ را در آن‌ها افزایش می دهد زیرا با گفتن چنین اطلاعاتی روز به روز سوالات جدیدی برای کودک پیش می آید که جواب دادن به آنها مشکل است و این امر خود به خود کودک را به سوی تجربه جنسی می کشاند.

در این مورد کارشناسان موارد ی را برای جلوگیری فعالیت جنسی کودکان پیشنهاد کرده اند:

به کودکان خود آموزش بدهید که با غریبه ها صحبت نکنند حتی در محیط اینترنت و چت.
این متون بهتر است بدون نام و شکل و قیافه باشد تا کودکان با آنها رابطه برقرار نکنند.
والدین باید به فرزندان‌شان خاطرنشان کنند که از دوستی های پنهان جلوگیری کنند.
آنها باید بدانند که این بازی با آتش است و خطرش بسیار زیاد است.

امروزه روابط جنسی نوجوانان به معضلی مهم تبدیل شده است. در هر سال بیش از دو و نیم میلیون کودک اقدام به روابط جنسی می کنند که با احتساب برای هر روز می شود روزی هفت هزار مورد. در میان نوجوانان دبیرستانی نیمی از آنها دارای روابط جنسی هستند.

از جمله این مشکلات می توان ابتلا به بیماری ها ی مقاربتی، کاهش سلامت روانی و احساساتی، کاهش ادامه تحصیل و نرخ رشد درسی در سطوح مختلف، بارداری در دوران نوجوانی، از بین رفتن روابط زناشویی و عاطفی درخانواده.

معضلی به نام پدران غایب

آمارها در امریکا نشان می دهد که در سال 2007 از هر 10 نوزاد متولد شده، چهار نفر آنها از زنان مجرد متولد شده اند و این آمار برای سال 2008، به‌ازای هر پنج نوزاد، سه نفر است. البته این آمار در میان سیاه پوستان بیش از 72 درصد از کودکان متولد شده از زنان مجرد بوده است که این آمار مربوط به سال 2007 است و تا کنون بیشتر هم شده است.

یکی از عوامل اصلی افزایش آمار کودک آزاری و نوجوانان هنجارشکن و در زندان نیز همین نبود پدر بالای سر آن‌ها است. یعنی این کودکان هرگز پدر خود را ندیده اند و نمی دانند هویت‌شان چیست. دوران کودکی وحشتناکی در حال رقم خوردن است کودکانی که پدران‌شان کودک هستند و کوکانی که باید در کنار پدرشان بزرگ شوند، معلوم نیست که چگونه تربیت می شوند

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب