صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow گلايه احمدي‌نژاد از افرادي كه آمارهاي رسمي دولت ‌را زير سؤال مي‌برند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 8 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

سعید پاپری، هرکول دومتری ایرانی30 بار به آمریکا نه گفت+ عکس
شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های شخصی لیندا کیانی در سفر به برزیل
یك‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      وقتی زیدان فوکول داشت
پنج‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس کیت میدلتون با روسری و بی جوراب و شلوار در مسجد
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس سلن دیون، خواننده مشهور فیلم تایتانیک در مراسم ختم شوهرش
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

گلايه احمدي‌نژاد از افرادي كه آمارهاي رسمي دولت ‌را زير سؤال مي‌برند

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

رئيس‌جمهور از برخي افرادي كه آمارهاي رسمي دولت را زير سؤال مي‌برند، به شدت گلايه كرد و گفت: از برخي بي‌اخلاقي‌ها كه كار توليدگران و صنعتگران غيره را زير سؤال مي‌برند، بسيار دلم سوخت.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان كه پيش از ظهر امروز شنبه در مراسم گراميداشت روز ملي صنعت و معدن در مركز همايش‌هاي برج ميلاد سخن مي‌گفت، با تبريك اين روز به تلاشگران اصلي توليد و ساختار ايران اسلامي، گفت كه معتقدم ساختن ايران بايد محور فرهنگ عمومي و اراده ملي باشد.

وي افزود: اگر ملتي بخواهد سرافراز زندگي كرده و از منافع، امنيت، عزت و حيثيت خود دفاع كند، بايد خود را بسازد.

احمدي‌نژاد ملت ايران را حامل پيام انساني و رهايي‌بخش براي همه ملت‌ها عنوان كرد و اظهار داشت: بايد ايران اسلامي آباد، پيشرفته و آزاد باشد چرا‌كه بالاترين مأموريت ما ساختن ايران است و امروز مقدس‌ترين كارها و مجاهدات تلاش براي پيشرفت و آباداني ايران است.

وي تأكيد كرد: يك ملت اگر نتواند در اقتصاد و فرهنگ طراز جهاني داشته باشد، در مقابل طعم سرافرازي را نمي‌تواند بچشد.

رئيس جمهور پايه ساختن ايران را بخش توليد دانست و تأكيد كرد: پايه‌هاي پيشرفت ايران توليد اقتصادي و نيز توليد فرهنگي و انديشه و تمدن است گرچه بخش مهمي از تمدن هم بايد خودش را در توليد اقتصادي متجلي كند.

احمدي‌نژاد افزود: اگر يك ملتي بهترين ارزش‌هاي انساني را داشته باشد، اما خودش در صنعت، علم و تجارت جايگاهي مناسبي نداشته باشد، آن انديشه و فرهنگ بدون پشتوانه خواهد بود، البته ما بايد ايران را بسازيم و توليد را به نقطه اوج برسانيم.

وي دست‌اندركاران حوزه توليد را مجاهدان اعتلاي ملت ايران عنوان كرد و گفت: مقدس‌ترين كار ساختن ايران و توليد است. امروز بخش مهمي از مناسبات دنيا را مناسبات توليدي رقم مي‌زند. ما نه تنها بايد نياز خودمان را توليد كنيم بلكه بايد بتوانيم در بازار جهاني حضور فعالي داشته باشيم.

* اقدامات انجام شده در سال‌هاي اخير شبيه يك معجزه است‌

احمدي‌نژاد با تشكر از اهالي صنعت، آنان را از ستون‌هاي مستحكم اقتدار ملي دانست و گفت: امروز كارهاي غيرقابل باوري براي آن دسته از كساني كه باورشان دچار تضعيف شده بود، انجام شده است، البته به نظر من كارهايي كه در اين چند سال انجام شده است، شبيه به يك معجزه است.

وي با اشاره به تلاش‌هاي دشمنان براي جلوگيري از پيشرفت ملت ايران گفت: در سخت‌ترين شرايط بالاترين دستاوردها را بدست آورديم. گرچه كساني كه اين دستاوردها را زير سؤال مي‌برند، راه به جايي نمي‌برند.

رئيس جمهور به اقدامات تلاشگران حوزه توليد اشاره كرد و گفت:‌ كاري كه اين عزيزان انجام داده‌اند، نياز به مناقشات آماري ندارد چرا‌كه روشن است. امروز تقريبا در تمامي كشور هيچ قطعه، دستگاه و تجهيزاتي نيست كه مورد نياز كشور باشد و ما آن‌را در بخش صنعت عرضه كنيم و در مقابل صنعتگر بگويد نمي‌توانم.

احمدي‌نژاد سپس به آمار صادرات غير‌نقدي و حجم توليدات در چند سال اخير اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: سال 83 صادرات غير نفتي به حدود 7 ميليارد دلار رسيد كه كمتر از نيمي از آن به صادرات نفتي بود، اين درحالي است كه سال 89 صادرات غيرنفتي از 32 ميليارد دلار گذشت كه بيش از 60 درصد آن صادرات نفتي بود.

وي سپس خطاب به توليدگران و صنعتگران گفت كه كاري كه شما كرديد در سخت‌ترين شرايط اتفاق افتاد. كساني كه ايران را تحريم كردند و فشار آوردند، هدفشان جلوگيري از ساختن ايران توسط خود ايرانيان بود كه البته ناكام مانده است.

رئيس جمهور جلوگيري از رشد توليد ايران را از اهداف تحريم‌كنندگان ايران عنوان كرد و گفت: كساني بودند كه در اين مدت از آمار كارهاي انجام شده خيلي خوشحال نبودند، فشارهاي تبليغاتي انجام دادند و كارهاي بزرگ را نديدند، اين درحالي بود كه در سخت‌ترين تحريم‌ها تصور مي‌كردند كه صنعتگران ايراني كمر خم خواهند كرد، اما در چنين شرايطي سرمايه‌گذاري در بخش توليد 4 برابر و حجم صادرات غير‌نفتي حدود 6 برابر شده بود.

* موانع برطرف شود رشد توليد ايران 10 برابر مي‌شود

وي سپس با ابراز اميدواري از اينكه با فضل الهي و ايستادگي ملت ايران دست از بداخلاقي عليه ملت ايران برداشته شود، اعلام كرد كه در چنين شرايطي برطرف شدن موانع، رشد توليد ايران 10 برابر خواهد شد.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود به اقدام بزرگ دولت در هدفمندي يارانه‌ها اشاره كرد و گفت: در چند ماهي كه هدفمندي يارانه‌ها اجرا شده، شاهديم كه بهترين رفتار و مديريت و كارآمدي در حوزه توليد به‌وجود آمد. خيلي از افرادي كه استعدادها، ظرفيت و ايمان ايراني را نمي‌شناسند و حتي خيلي‌ها كه مي‌شناختند، آرزو داشتند كه ملت ايران در آزمايش‌هاي بزرگ زمين بخورند و حتي خواستار ناكارآمدي و توقف بودند.

* برخي مي‌گفتند توليد كشور با اجراي هدفمندي ‌‌حداقل 18 ماه متوقف مي‌شود

وي سپس به بيان خاطره‌اي از مخالفت عده‌اي با هدفمندي يارانه‌ها بودند، اشاره كرد و يادآور شد: يادم هست كه در جلسات كارگروه هدفمندي يارانه‌ها برخي حرف‌ها و كلمات زيبايي مي‌زدند و مي‌گفتند كه اگر هدفمندي يارانه‌ها اتفاق بيفتد، توليد كشور حداقل براي 18 ماه متوقف مي‌شود كه البته ما همه اين‌ها را ضبط كرده‌ايم.

وي ادامه داد:‌ بارها به آنها گفتم تحليل شما ناشي از عدم شناختتان از استعداد توليدگران ماست و خواهيد ديد كه هدفمندي يارانه‌ها به توليد آسيب نمي‌زند كه البته امروز شاهديم به فضل خدا در بسياري از نقاط شاهد رشد كمي و كيفي هستيم.

رئيس جمهور با بيان اينكه در خيابان‌ها چنان روشن و واضح است كه حتي برخي افراد كوته‌بين هم نمي‌توانند در آن خدشه ايجاد كنند، تصريح كرد:‌ امروز شاهديم كه در بسياري از بخش‌ها همچون مصرف آب و برق و گاز صرفه‌جويي و كاهش صورت گرفته است كه اينها همه ناشي از اجراي درست هدفمندي يارانه‌هاست البته اجراي قانون آزمايشي سنگين بود.

احمدي‌نژاد به توليد كالاها و لوازم مختلف در كشور اشاره كرد و گفت: امروز شاهد توليد لوازم خانگي و بهداشتي و خوراكي و نيز پتروشيمي هستيم كه اينها همه بيانگر فعاليت بخش توليد در كشور است.

وي تلاش‌ها و فعاليت‌هاي دولت را براي برداشتن موانع از پيش روي توليدگران اشاره كرد و گفت: اگر امروز مشاركت به معناي واقعي شكل بگيرد، سود بانكي معنايي ندارد گرچه اين مشاركت‌ها الان واقعي نيست.

رئيس جمهور در بخش بعدي سخنان خود به برنامه‌هاي دولت در سال جاري از جمله اصلاح نظام بانكي اشاره كرد و گفت: براي اصلاح نظام بانكي مقاومت‌هاي زيادي صورت مي‌گيرد. در واقع به لطف خدا اين سيستم اصلاح مي‌شود و در خدمت توليد قرار مي‌گيرد.

احمدي‌نژاد به برنامه دوم دولت كه همان استفاده درست از صندوق توسعه ملت است، اشاره كرد و اظهار داشت: براي امسال پيش‌بيني‌مان اين است كه در اين صندوق 30 ميليارد دلار ذخيره شود كه يك سوم از آن به صورت مستقيم به بخش صنعت اختصاص خواهد يافت.

* گلايه شديد از افرادي كه آمارهاي رسمي دولت را زير سؤال مي‌برند

رئيس جمهور در ادامه از برخي افرادي كه آمارهاي رسمي دولت را زير سؤال مي‌برند، به شدت گلايه كرد و گفت: از برخي بي‌اخلاقي‌ها كه كار توليدگران و صنعتگران غيره را زير سؤال مي‌برند، بسيار دلم سوخت.

وي تصريح كرد: پارسال در ايجاد شغل همت زيادي كرديم و سرمايه‌‌گذاري‌هاي زيادي در اين حوزه انجام شد و حتي وزير كار اعلام كرد كه آمارهاي اشتغال‌‌هاي صورت پذيرفته را به صورت جزئي دارد و آن‌را براي كنترل اعلام مي‌كند اما عده‌اي اصرار داشتند كه اين آمارها خلاف است.
رئيس جمهور در پايان تأكيد كرد: در هيچ جاي دنيا چنين برخوردهايي نشده است. در شرايطي كه مديري حاضر است همه مشخصات كار انجام شده را اعلام كند و براي كنترل آن نيز آماده است، عده‌اي چنين برخوردهايي مي‌كنند كه البته اينها همه ناديده گرفتن زحمات و اقدامات تلاشگران حوزه اقتصادي است كه مطمئنم تاثيري در اراده اين تلاشگران نخواهد داشت

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب