صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow جوانفکر:چگونه حکم حکومتی که 30 اردیبهشت صادر شده روز 28 اردیبهشت منتشر شود؟!
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 21 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس یادگاری پرواز همای و شهاب حسینی
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس : همسر امیرکبیر
پنج‌شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      سيد محمد خاتمي و مادرش
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ادای احترام پوتین به مقبره سربازان گمنام در مسکو
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس مهناز افشار در لباس احرام
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

جوانفکر:چگونه حکم حکومتی که 30 اردیبهشت صادر شده روز 28 اردیبهشت منتشر شود؟!

ارزیابی كاربر: ONONONOFFOFF / 1
ضعیف عالی 

“کودتاچی ، سرسپرده به آقای مشایی ، گزافه گو ، عامل تحرکات سخیف ، غیرحرفه ای ، آمیخته به خبط و تملق ، مدعی پیروی از ولایت فقیه” .
اینها عناوینی هستند که روزنامه فخیمه کیهان طی روزهای اخیر علیه بنده استفاده کرده و در مقام پاسخگویی به یک سووال مطرح شده، ترجیح داده است به جای ارائه منطق عقلانی و قابل دفاع و اقناع مخاطبان خود ، وجهه بنده را به عنوان یک مدیر نظام جمهوری اسلامی ایران که دارای سابقه روشنی از خدمتگزاری و دفاع از اصول و مبانی ارزشی نظام هستم ، تخریب نماید.
رسانه های خبری که بخش عمده آنها به صورت زنجیره ای در مدار مخالفت با دولت حرکت می کنند، روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه خبری را در خصوص مخالفت مقام معظم رهبری با استعفای آقای مصلحی از سمت وزارت اطلاعات مخابره کردند و بعضا نیز مخالفت معظم له را به پذیرش استعفا از سوی رئیس جمهور مربوط دانستند. آنها نوشتند که آقای مصلحی با حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب ماندگار شد.
سووال بنده در مصاحبه با روزنامه شرق این بود که این حکم حکومتی کجاست و چگونه به دست رسانه های منتشر کننده آن رسیده است؟
بلافاصله پس از انتشار این مصاحبه، سایت خبری فارس در گزارشی شتابزده و هجوگونه اقدام به پاسخگویی کرد و چنین نوشت: علی ‌اکبر جوانفکر مدیرعامل ایرنا در پی نحوه موضع‌گیری و اطلاع‌رسانی‌اش درباره مسائل اخیر به شدت مورد انتقاد اصول‎گرایان قرار گرفته و رسانه متبوعش در پی درج برخی اخبار نیز از سوی دفتر مقام معظم رهبری تذکر گرفته است. جوانفکر پیش از این به دلیل برخی عملکردها و موضع‌گیری‌هایش با تمسخر برخی رسانه‌های اصولگرا مواجه شده است.
در این گزارش که در تمامی رسانه های زنجیره ای طیف مدعی اصولگرایی انعکاس پیدا کرد، نامه مقام معظم رهبری به آقای مصلحی که روز ۳۰ فروردین ماه صادر و روز بعد از آن منتشر شده است، مستند حکم حکومتی قرار گرفته و تصریح شده که جوانفکر پس از سه هفته ، هنوز متوجه حکم حکومتی نشده است؟!
روز دوشنبه نیز روزنامه کیهان مدعی شد که بنده حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب را در باره ابقای وزیر اطلاعات انکار کرده ام.
کیهان به همین بهانه هرگونه توهینی را به بنده جایز شمرده و در حد مقدورات ، از الفاظ قبیح برای به نتیجه رساندن حمله ناجوانمردانه خود استفاده کرده است.
اگر کسی با فرهنگ و ادبیات حاکم بر روزنامه کیهان و سایت خبری فارس ، آشنا نباشد، دچار شک و شبهه خواهد شد که چگونه ممکن است یک رسانه خبری ، آنهم در قامت روزنامه با سابقه ای مانند کیهان یا سایت فارس که از بودجه عمومی کشور ارتزاق می کنند، تا این حد به ابتذال اخلاقی مبتلا شده و علیه حیثیت افراد حریم شکنی می کنند و چرا و به جای ترویج اخلاق ، مروت ، انصاف و ارزشهای دینی و انسانی، نمایه هایی از مواضع زشت و دون شان انسانی را به جامعه منعکس می کنند؟ به راستی مجوز انجام چنین رفتاری ، از کجا به دست آنها رسیده است؟
سووال بنده که به صورتی کاملا محترمانه و به دور از شائبه مطرح شده است، پاسخ روشن و دقیقی را طلب می کند. آنها بهتر است به جای فرار از حقیقت ، فرافکنی و هوچی گری ، با شفافیت به این سووال پاسخ دهند که چگونه ممکن است حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب روز سه شنبه سی ام فروردین ماه صادر شده باشد و آنها روز یک شنبه ۲۸ فروردین ماه آن را منتشر کرده باشند؟!
پر واضح است که این سووال به معنای انکار نامه مقام معظم رهبری به آقای مصلحی نیست. خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران بلافاصله پس از صدور این نامه ، اقدام به انتشار آن کردند ، بنابراین معلوم نیست که روزنامه کیهان چرا به دروغ مدعی انکار نامه از سوی اینجانب شده است؟
به مدیر مسوول محترم روزنامه کیهان برادرانه توصیه می کنم که از ادامه روشهای مذمومی که برای بی حیثیت کردن افراد در پیش گرفته اید دست بردارید. این بیراهه ای که شما در پیش گرفته اید ، به خسران و تباهی منتهی می شود و در آینده از شما به نیکی یاد نخواهد شد.
ارزش قلم را پاس بدارید و آن را به گناه آلوده نکنید

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب