صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow کسی که به باند انحرافی اعتقاد دارد مردانه بگوید نه رییس جمهور من نمی توانم استاندار شما باشم
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 12 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

تیپ سحر دولتشاهی در کنار پژمان بازغی و بهرام رادان در سفر لندن
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس خوشگل و باحال شبنم قلیخانی در صفحه اینستاگرامش
پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های کندی چارمز، تصاویر سندی چارمز
یك‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس رزیتا غفاری و همسرش
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      آيا كيتي پري واقعآ خوشگله؟
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

کسی که به باند انحرافی اعتقاد دارد مردانه بگوید نه رییس جمهور من نمی توانم استاندار شما باشم

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

ببینید این خوب نیست. آدم باید با دولت راست و حسینی باشد. دست که داد مردانه باشد. این جوری که نمی شود. مدیران زیر مجموعه تان را می گویم. منظورم شخص مدیران کل نیست. معاونتان. رییس اداره تان. با دولت دست دادید. مردانه بگویید نه رییس جمهور من نمی توانم استاندار شما باشم. وقتی انسان مردانه دست داد مردانه هم باید بایستد.
امضای من به اعتبار آقای احمدی نژاد است. امضای حکم شما به اعتبار من و وزیر شماست. هم اعتبار من و هم اعتبار وزیر شما به اعتبار این امضاست. بنابر این انسان باید مرد باشد.
عزیزان توی زیر مجموعه هایتان مراقبت کنید. ادبیات ما باید اول منطبق بر ادبیات رهبر باشد. هر وقت رهبر مطرح کرد که جریان انحرافی به معنای دولت، خودما اولین نفریم که کنار می رویم

--------------------------------------------

به گزارش کیان پرس ، مهندس طاهایی استاندار مازندران چندی پیش در جمع مدیران استان سخنرانی کرد و به نکات مهمی پرداخت که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:

اجازه بدهید یک نکته مدیریتی را به شما متذکر شوم. رییس همه ما در کل حکومت رهبر بزرگوار است. رییس اول ما فرمانده کل نیروهای مسلح، ولی فقیه ما رهبر عزیز ماست. او راس همه است. بعد از رهبر، رییس ما رییس جمهور ماست.شما ادبیاتتان باید منطبق بر ادبیات رییس جمهور باشد. به من می گویند بعضی از مدیران استان در بعضی محافلشان مطرح می کنند که نکند جریان انحرافی حقیقت داشته باشد. ببینید این خوب نیست. آدم باید با دولت راست و حسینی باشد. دست که داد مردانه باشد. این جوری که نمی شود. این نفاق است دیگر. این بد است دیگر. عزیزان از این موضوع مراقبت کنید. مدیران زیر مجموعه تان را می گویم. منظورم شخص مدیران کل نیست. معاونتان. رییس اداره تان. با دولت دست دادید. مردانه بگویید نه رییس جمهور من نمی توانم استاندار شما باشم. وقتی انسان مردانه دست داد مردانه هم باید بایستد.
امضای من به اعتبار آقای احمدی نژاد است. امضای حکم شما به اعتبار من و وزیر شماست. هم اعتبار من و هم اعتبار وزیر شما به اعتبار این امضاست. بنابر این انسان باید مرد باشد.
عزیزان توی زیر مجموعه هایتان مراقبت کنید. ادبیات ما باید اول منطبق بر ادبیات رهبر باشد. هر وقت رهبر مطرح کرد که جریان انحرافی به معنای دولت، خودما اولین نفریم که کنار می رویم. خودمان کنار می رویم. ما تابعیم. تابع رهبریم.
دیروز مسلمانان گول خوردند پیام غدیر را درک نکردند، بلایی که نباید سر امت اسلام می آمد آمد. حالا ما این همه دغدغه داریم روی ولی فقیه، ولایت فقیه.
می گویند یکی از این بزرگان روز عاشورا توی کربلا و نجف می دوید. گفتند آقا چرا این جوری ابراز احساسات می کنید. گفت: غدیر را گم کردیم. گول خوردیم. دیگر عاشورا را نمی خواهیم از دست بدهیم. باید هلهله کنیم. فریاد کنیم. زمزمه کنیم. باید از طریق عاشورا به پیام غدیر برسیم. خب ما هم وصل شدیم. امام ( ره ) فرمود: محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر.
خلاصه عزیزان مد نظر داشته باشید. گفتگو کنید با دوستان با همکاران. خلاصه این ها مباحث اعتقادی است. باید از دل طلب وصل بشود. اما به هر حال آدم باید مرد باشد. کسی که به این دولت دست داد باید بایستد. در غیر این صورت مدیر نباشد. برود کارشناس بشود. این بد است که انسان هم بخواهد مدیر نظام باشد و هم بنحو دیگری عمل کند. این عمل بدور از مردی ست.
این سخن حافظ همیشه باید در گوش ما طنین انداز باشد:
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
شهریار ادب فارسی از مدارا این معنا و مفهوم را مستفاد می کرد که خطاب حضرت علی ( ع ) را به امام حسن ( ع ) این گونه به نظم درآورد که:
به جز از علی که گوید به پسر که قاتل من/ چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا

آن هم کدام اسیر.  قاتل امام علی ( ع ). امام علی که در بستر شهادت است. حضرت گفت: اگر ماندم خود می دانم. اگر رفتم یگ ضربت بر من زد یک ضربت بر او بزنید.
واقعا اگر دنیا روی این مفاهیم و محورها می آمد چه می شد؟
به من می گویند بعضی ها یک مواقعی میروند توی جاده خاکی. خوب نیست. محکم و قرص.
یک روزنامه محترم  که البته به نظر من محترم هم هست- می گوید چرا آقای طاهایی اسم مهندس مشایی را برد.؟ چیز عجیبی ست واقعا .می گویم نظراتتان را بگویید ولی به نام ولی فقیه نگویید. به نام ولایت نگویید. چرا ولایت را این قدر تنگ معرفی می کنید. در محضر ولی فقیه این بنده خدا ( مشایی ) در جلسه حضور پیدا می کند. چرا به نام ولی فقیه این نگاه تنگ نظرانه را می خواهید القا کنید. مرد باشید. بگویید نظر من است نه نظر ولی فقیه. نگویید این سخن استان مازندران است بگویید این سخن من است. این خوب است. این باز مردانگی ست. دامنه تنگ نظری گاهی تا آن جاست که به استاندار یک استان می خواهند بگویند چه چیز را بگو چه چیز را نگو. این مدیریت اصلا ارزش دارد؟ آدمی که توی این کادر تنگ نظرانه قرار بگیرد... چقدر دور از مروت است. آدم شجاعتش ارزش دارد. حریتش ارزش دارد.
حالا بعضی ها می دانند که من توی این دولت الحمدالله حقوق نمی گیرم. از دوران استانداری قزوین رابطه حقوقی با دولت ندارم.یک میراث پدری اندکی داریم که با افتخار از آن ارتزاق می کنیم. آن هم که داریم متعلق به نظام و دولت است. از فردا هم بگویند استاندار نیستی راحت کنار می روم چون رابطه مالی و مزدی با دولت ندارم. نه اضافه کاری نه ماموریت. به هر حال خواستم بگویم حریت و آزادگی را عزیزان ملحوظ نظر داشته باشید

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب