صفحه اصلی arrow کامپیوتر ، اینترنت و موبایل arrow آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها Rescue Disk
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 18 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس ایرج قادری هنرپیشه معروف قبل از انقلاب
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مهناز افشار بعد از آرایشگاه و دو ساعت قبل از عقدش
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس هایی از حاشیه کنسرت حمید عسکری و مهمانان ویژه اش
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۱۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از جنازه پریناز ایزدیار بعد از 12 ساعت
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      می دونستین مهران رجبی رزمنده بوده؟
جمعه ۲۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها Rescue Disk

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 2
ضعیف عالی 

هنگامی که با کامپیوتری برخورد می کنید که به طور کامل به انواع ویروس ها، کرم ها و تروجان ها آلوده شده، گاهی اوقات بهترین کار برای نجات رایانه،  بوت سیستم با استفاده از یک دیسک نجات و اجرای ویروس اسکن کامل از طریق آن است. در این مقاله با چگونگی استفاده از دیسک نجات کسپرسکی (Kaspersky Rescue Disk) برای پاکسازی کامپیوتر آلوده آشنا می شویم.

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

راه های بسیار زیادی برای تمیز کردن کامپیوتر آلوده وجود دارد مانند بوت رایانه با یک سی دی زنده اوبونتو و اسکن برای کشف و پاکسازی ویروس ها از آن طریق، اما روش معرفی شده در این مقاله راه حلی بسیار ساده و مهمتر از آن کاملا رایگان از سوی یک شرکت ارائه کننده آنتی ویروس قابل اعتماد است.

برنامه را دانلود و ایمج آن را روی یک دیسک رایت کنید!

اولین کاری که باید انجام دهید این است که سری به سایت کسپرسکی زده و آخرین نسخه از برنامه رایگان rescue disk را دانلود نمایید، و سپس با استفاده از برنامه ویژه رایت دیسک فشرده، فایل دانلود شده را به که صورت ایمج و به فرمت  ISO  هست روی یک دیسک نوری رایت کنید- برای این منظور برنامه ImgBurn را ترجیح می دهیم، اما همانطور که گفته شد راه های زیادی برای رایت ایمج ایزو روی یک دیسک وجود دارد.

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

استفاده از دیسک نجات کسپرسکی برای تمیز کردن کامپیوتر آلوده

هنگامی که کار رایت دیسک به پایان رسید، آن را داخل درایو نوری کامپیوتر قرار داده و سیستم را راه اندازی مجدد کنید، سپس باید روی مانیتور صفحه نمایش جدیدی مشاهده کنید که می گوید: Press any key to enter the menu (کلیدی را برای ورود به منو فشار دهید) ، که در آن حال کلیدی دلخواه را روی صفحه کلید فشار دهید، برای وارد شدن به منو البته. اگر اینکار را نکنید، سیستم  به طور معمول بوت کرده و ویندوز بالا می آید.

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

پس از فشردن کلید، در این مرحله شما قادر خواهید بود که یک از حالات متنی یا رابط گرافیکی برنامه را انتخاب کنید، و ما توصیه می کنیم از حالت گرافیکی (Graphic Mode) استفاده کنید چون راحت تر و کاربر پسندتر است مگر اینکه این حالت دچار بعضی مشکلات شود، که واقعا نباید به مشکلی برخورد کنید.

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

در مرحله بعد شرایط و مقررات برنامه را مشاهده می کنید که با تایپ  حرف  a  باید موافقت خود را با قوانین اعلام کنید. آنچه عجیب است این بو که در آزمایش ما با تایپ حرف بزرگ A  برنامه کار نمی کرد، اگر چه همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید خود برنامه درخواست تایپ A را داده نه a.

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

در عرض چند ثانیه شما باید محیط کار کامل برنامه، با صفحه نمایش و مرکز دیسک نجات کسپرسکی را مشاهده کنید همانند اسکرین شات زیر:

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

اولین کاری که توصیه اکید می شود انجام دهید رفتن به زبانه My Update Center  برای به روز رسانی برنامه، و سپس کلیک بر روی دکمه Start update (شروع بروز رسانی) برای دانلود آخرین آپدیت های انتی ویروس از وب سایت کسپرسکی است (برای این کار به اتصال اینترنت نیاز دارید) ، این یک قدم مهمو کلیدی برای پاک سازی رایانه است. پس آن را جدی بگیرید!

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

صبر کنید تا به روز رسانی به طور کامل انجام شود، سپس به زبانه Objects Scan بازگشته، درایوهایی از هارد دیسک را که می خواهید ویروس اسکن در آن انجام شود انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه Start Objects Scan  اسکن را شروع کنید.

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

ویروس اسکن اجرا خواهد شد، و هر گونه ویروسی که روی رایانه شما در درایوهای انتخابی کشف کند را پاکسازی خواهد نمود. هرگاه برنامه در حین اسکن به مورد مشکوکی برخورد کند شما را با یک پیام مطلع می کند و شما باید انتخاب کنید که آیا آن مورد مشکوک را پاک کند یا فقط آن را در قرنطینه فایلهای کنترل شده قرار دهد، این رفتار معمولی هر آنتی ویروسی است.

اگر نیاز به انجام کارهای بیشتر یا جستجو در فایل های کامپیوتر خود داشتید، شما می توانید به برخی ابزارها در این زمینه به طور مستقیم از منوی زیر دسترسی داشته باشید، که برخی امکانات ان عبارتند از یک مرورگر وب کامل، برنامه خط فرمان (جهت فرمت درایو ها مفید است) ، و یک ابزار مدیریت فایل ها. (file manager)

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

شما قادر به دسترسی به پارتیشن های ویندوز خود از طریق پوشه /discs/C:  خواهید بود، و می توانید هر گونه کار نگهداری و تعمیر دیگری که نیاز دارید را انجام دهید.

آموزش تصوری کاربرد دیسک نجات کسپرسکی و از بین بردن ویروس ها

مطالب ارائه شده در این مقاله تنها بخشی از امکانات و قابلیت های عالی این برنامه رایگان است. از تمیز کردن ویروس ها لذت ببرید!

برنامه دیسک نجات کسپرسکی را می توانید با مراجعه با سایت این شرکت به نشانی support.kaspersky.comدانلود کنید

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب