صفحه اصلی arrow کامپیوتر ، اینترنت و موبایل arrow ارائه دوربین مدار بسته ضد انفجار توسط هایک ویژن
 
به وب

عكس هاي محمود احمدي نژاد و هاشمي رفسنجاني در كنار هم در اردبيل
پنج‌شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۷ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس های الناز حبیبی بازیگر نقش عالیه سریال دودکش
پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      آزیتا حاجیان و دخترش شریفی نیا
جمعه ۰۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۳۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس تغییرات تاسف بار چهره نادر طالب زاده قبل و بعد از ترور بیولوژیکی توسط موساد
یك‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدي نژاد چطور از دست دادن با زنان طفره مي رود؟
یك‌شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

ارائه دوربین مدار بسته ضد انفجار توسط هایک ویژن

ارزیابی كاربر: ONONONOFFOFF / 2
ضعیف عالی 

با افزایش استفاده از دوربین های مدار بسته برای حفاظت اماکن مختلف و نیاز به حفظ امنیت و نظارت همواره سازندگان دوربین های مدار بسته در حال ارائه امکانات مختلفی برای مشنریان خود هستند.

نیاز به نظارت در اماکن بسیار حساس باعث شده تا تولید کنندگان تجهیزات نظارت تصویری به فکر تولید محصولات نظارتی برای اماکن بسیار حساس و سازگار با شرایط مختلف محیطی باشند.

بعنوان مثال استفاده از دوربین مدار بسته حرارتی جهت استفاده در نیروگاه ها، تشخیص حریق و آتش سوزی در دوربین های مدار بسته ، استفاده از  دوربین های مدار بسته برای سکوهای پرتاب موشکی و ... همه و همه از مواردی هستند که باعث می شوند یک محصول دوربین مدار بسته برای یک محیط خاص طراحی گردد.

اخیرا هایک ویژن دوربین های مدار بسته ای را برای محیط های خطرناک و مستعد انفجار تولید کرده است که علاوه بر مقاوت در برابر حرارت و انفجار  دارای امکانات جانبی و فناوری های روز دوربین های مدار بسته تحت شبکه نیز هستند.دوربین مدار بسته تحت شبکه ضد انفجار توانایی سازگاری با انواع پروتکل های شبکه را دارد و می تواند با سایر دستگاه های موجود در بازار نیز هماهنگ شود.

در طرحی بدنه این دوربین ها هایک ویژن از آلیاژ فولاد با تراکم بسیار بالا استفاده کرده است که مقاوت بسیار بالایی در برابر انفجار و آسیب دیدگی های ناشی از آن را دارد و این ودربین های می توانند به راحتی در مکناهایی که خطر انفجار و حملات خرابکاری جنگی و تروریستی وجود دارد به راحتی پس از انفجار نیز به گار خود ادامه دهند و همچنان تصاویر را برای کاربر نهایی ارسال کنند.

سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته ای که جهت عملکرد در نواحی بسیار پر حرارت و احتمال وقوع حریق و انفجار،مناطق دارای الاینده  های بسیار خطرناک شیمیایی، پالایگشاهها ، انبارهای ذاقه مهمات و هر محیطی که از طرفی نیاز به نظارت دقیق و از طرف دیگر خطر انفجار در آن وجود دارد کاربرد دارند.

مشخصا در کنار این جنس محکم بدنه دوربین های ضد انفجار هایک ویژن دارای استانداردهای عدم نفوذ رطوبت و آب و گرد و خاک می باشد و در این زمینه هایک برای محصولات خود استاندارد IP68 را در نظر گرفته است.

یکی از نقاط قوت این تجهیزات استفاده از کدک h265+ می باشد که می تواند ضمن ارائه تصاویر بسیار با کیفیت تر ، حجم تصاویر ارسالی را نیز تا  میزان بسیار زیادی کاهش دهد.

این تکنولوژی میزان بیت های ارسالی تصویر را تا حد مناسبی کاهش داده است که می تواند باعث کم حجم تر شدن ویدئوهای ذخیره شده روی دیسک شود و در حقیقت یک الگوریتم بهبود یافته برای ارسال تصاویر با کیفیت بالاتر و با حجم کمتر می باشد.

بهره مندی از تکنولوژی Darkfighter اختصاصی هایک ویژن نیز از جمله خصوصیات جدید دوربین های ضد انفجار هایک می باشد که این دوربین ها  می توانند در میزان نور بسیار کم نیز تصاویر را بصورت رنگی ارسال کنند.

در کنار این خصوصیت بازسازی تصاویر بسیار مفید ف نسل ضد انفجار هایک ویژن دارای WDR بسیار قوی هستند که بتواند در شرایط مختلف نور و تنوع شدت نور در نقاط مختلف تصاویر را بصورت واضح ارسال کند.

هایک ویژن در این محصولات امکان on board storage را نیر در نظر گرفته است و می تواند کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت را پشتیبانی کند. که چنانچه در هنگام انفجار مشکل قطع شدن کابل شبکه و... رخ داد بتوان تصاویر آرشیو شده در داخل خود دوربین را مشاهده کرد.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب