صفحه اصلی arrow تبلیغات نت گشت arrow  سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه کامل با پشت صحنه
 
به وب

 سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه کامل با پشت صحنه

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 11
ضعیف عالی 

مجموعه کامل سریال مختارنامه با کیفیت عالی همراه با بخش های ویژه و پشت صحنه - 40 قسمت کامل
در 12 دی وی دی تصویری  با کیفیت عالی ، قابل پخش با رایانه و سایر دستگاه های پخش خانگی
همراه با پشت صحنه و زیرنویس انگلیسی (درصورت تمایل) - بدون آرم شبکه با کیفیتی برتر از شبکه
پروانه نمایش        155/89-64849

در هر کجای ایران که باشید بسته شما از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال می شود و 1 تا 3 روز کاری بعد خرید، بسته به دست شما میرسد

http://netgasht.com/aks/gif/tavaghof-forush.jpg

این سریال را ممکن است در فروشگاه های مختلف در 6 یا 10 دی وی دی  هم عرضه کنند اما این مجموعه محصول شرکت سروش در 12 دی وی دی کاملترین و با کیفیت ترین مجموعه مختارنامه همراه با پشت صحنه آن می باشد

دانلود سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه  کامل با پشت صحنه

سریال مختار یا مختارنامه بدون شک برترین، پرهزینه ترین و زیباترین سریال ایران می باشد.
میلیونها نفر از قسمت اول این سریال همراه و همگام شدند و مختار و کیان ایرانی را دیدند اما زیباییهای این سریال و آموزنده بودن و انطباق کامل این سریال با تاریخ واقعی شیعه به قدری است که هر کسی دوست دارد این سریال را در آرشیو خود داشته باشد.

تنها سریالی که عالی ترین مقامهای دولتی و حکومتی ایران در سر صحنه فیلمبرداری حاضر شدند. حتی رهبر انقلاب هم در ارتباط مستقیم با صحنه فیلمبرداری سریال مختارنامه با اقای میرباقری گفتگو کردند. شما پشت صحنه ها و بازدید های مسئولین را در پشت صحنه فیلمبرداری هم می توانید ببینید.

دانلود سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه  کامل با پشت صحنه

سریالی که در بیش از ده سال، بیش از صد بازیگر حرفه ای و غیر حرفه ای در آن ایفای نقش کردند.

پر بیننده ترین و پر هزینه ترین سریال تلویزیونی تاریخ ایران ! آیا می دانید ساخت این سریال زیبای حماسی 10 سال زمان برده است؟

مجموعه مختارنامه روایتگر زندگی یکی از شخصیت های بزرگ تاریخ شیعه ، مختار بن ابوعبید ثقفی است که پس از واقعه جانسوز عاشورا به خونخواهی از حضرت سید الشهدا (ع ) برخاست و در سال 66 هجری قیام خود را آشکار کرد و موفق شد بر دشمنان اهل بیت غلبه و از اکثر قریب به اتفاق کسانی را که در به وقوع پیوستن واقعه جانسوز عاشورا دست داشتند انتقام خون امام حسین (ع) و یارانشان را بگیرد .
مختارنامه قریب به بیست سال از زندگی مختار را به تصور کشیده و در یک بستر تاریخی پر تلاطم اهم وقایع تاریخی از شهادت امام حسن مجتبی (ع ) تا قیام مختار و تشکیل یک دولت شیعی را بررسی می کند .

دانلود سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه  کامل با پشت صحنه
سری کامل مختارنامه با زیرنویس انگلیسی و پشت صحنه و کیفیت بالا سروش سیما در 12عددDVD ارائه شده است .

در این مجموعه فریبرز عرب‌نیا، نقش مختار را ایفا می‌کند.
از دیگر بازیگران این سریال به ترتیب حروف الفبا می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:
ابراهیم آبادی، داوود آریا، روژان آریامنش، انوشیروان ارجمند، فرهاد اصلانی، محمود اردلان، کریم اکبری مبارکه، عباس امیری، رحمان باقریان، مریم بوبانی، اسماعیل پورستار، پرویز پورحسینی، معصومه تقی‌پور، علی جاویدفر، محمود جعفری، بهناز جعفری، صدرالدین حجازی، شهرام حقیقت‌دوست، محمدرضا حق‌گو، الهام حمیدی، میرصلاح حسینی، علیرضا خندان، اسماعیل خلج، حسین خانی‌بیک، مسعود خدا‌بخشیان، ماه‌چهره‌خلیلی، آهوخردمند، حبیب دهقان‌نسب، نصرت دستمردی، جعفر دهقان، رضا کیانیان، رضارویگری، داوود رشیدی، بهزاد رحیم‌خانی، امین زندگانی، جواد زیتونی، فریدون ‌سورانی، محمد‌علی سلیمان‌تاش، بهرام شاه‌محمدلو، جمشید شاه‌محمدی، عنایت شفیعی، ولی‌الله شیراندامی، رامونا شاه، محمد صادقی، شهرزاد صفوی، مهرداد ضیائی، مصطفی طاری، ژاله علو، حمیدرضا عطایی، احمد علامه‌دهر، شهرام عبدلی، حدیث فولادوند، مهدی فخیم‌زاده، تورج‌‌فرامرزیان، محمدفیلی، هوشنگ‌ قوانلو، فریبا کوثری، حسن‌ کاخی، شهره‌‌لرستانی، مظفرمقدم، حسن‌میر‌باقری، حامد میرباقری،امیر مولوی،صالح میرزاآقایی، حمید مظفری، نسرین مقانلو، احمد نمازی، فرخ نعمتی، عزیز هنرآموز، کاظم هژیرآزاد، محمد یگانه، حسن پورشیرازی، اکبر زنجان‌پور و… اشاره کرد.

این سریال در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.
کارگردان :     سید داوود میرباقری
سریال «مختارنامه» سه بخش دارد که در بخش نخست جوانی زندگی مختارثقفی و در دو بخش دیگر میانسالی تا شهادت وی را به تصویر می‌کشد.
فیلمبرداری سریال مختارنامه از سال ۱۳۸۳ آغاز شده بود و در تیر ۱۳۸۸ به پایان رسید. فیلمبرداری این مجموعه، در آران و بیدگل، تهران، آبادان، شوشتر، شهریار، ورامین، تاکستان، قزوین و شاهرود انجام شده است.
در سریال مختارنامه ۱۱۰ بازیگر اصلی و ۴۰۰ بازیگر فرعی بازی می‌کنند. این سریال دارای ۷۰۰ سکانس است که ۱۰۰ سکانس آن مربوط به ۵ جنگ بزرگ این فیلم هستند.
اولین قسمت این سریال در تاریخ جمعه ۹ مهر ۱۳۸۹ از شبکه اول سیما پخش شد. همچنین شبکه آی فیلم پخش این مجموعه را از تاریخ ۱۴ ژانویه برای مخاطبان عرب‌زبان آغاز کرد.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب